Dat is meestal wel een goed recept om in slaap te vallen.quote:Op maandag 29 december 2025 02:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Weet je wat? Ik blijf nog even tot de best van John Mayer is!
Ik ben sowieso een nachtuil, en vind het tempo altijd wel prettigquote:Op maandag 29 december 2025 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De nacht is het allerchillste tijdens de reeks voor mij.
Ja, sowieso is de nachtquote:Op maandag 29 december 2025 02:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een nachtuil, en vind het tempo altijd wel prettig
Het leven in een notendop.quote:Op maandag 29 december 2025 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
Ik twijfel een beetje hoe laat ik opblijf. Richting het einde zitten nog wel wat lekkere nummers dit uur.
Ik pak maar gewoon nog een biertje en we zien wel.
Alcoholvrij neem ik aan?quote:Op maandag 29 december 2025 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
Ik twijfel een beetje hoe laat ik opblijf. Richting het einde zitten nog wel wat lekkere nummers dit uur.
Heb nog vrij dus dat scheeltquote:Op maandag 29 december 2025 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, sowieso is de nacht![]()
Helaas niet ideaal icm een kantoorbaan, maar ach. Ik heb nog weekends.
Bankzitters fan gespotquote:Op maandag 29 december 2025 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 29 december 2025 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Alcoholvrij neem ik aan?
Kom op zeg.quote:Op maandag 29 december 2025 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Alcoholvrij neem ik aan?
Truste Dagoquote:Op maandag 29 december 2025 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, ik vind het wel mooi geweest. Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |