Ik vind deze serieus leuker.quote:Op maandag 29 december 2025 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit stiekem wel het niveau Thunder van Imagine Dragons
zeker mtv 80s europe bestond 5 jaren tot nu de zendet ok nederlandquote:Op maandag 29 december 2025 01:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Bestonden die nog dan?Ik ben al járen geleden afgehaakt, toen ze vooral nog reality-series gingen maken en zo. (The Osbournes was echt tof, maar daar hadden ze het ook bij moeten laten.)
Ik wil gewoon videoclips kijken, en niet alleen die van mijn favoriete muziek, zoals nu via YouTube/Spotify!Bij het spelen van Hitster merk ik duidelijk verschil tussen vroeger en nu, mijn kennis van de 90's en eerder is veel breder.
Ik vind dit niveau 1-2-3-4 Dennis Bier.quote:Op maandag 29 december 2025 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit stiekem wel het niveau Thunder van Imagine Dragons
Ik brak bijnaquote:Op maandag 29 december 2025 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je was na Linkin Park zeker een stap dichterbij.
Zolang het niet over mijn bed heen is vind ik het prima.quote:
Dan zou je nog lang niet kunnen slapen nee.quote:Op maandag 29 december 2025 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik brak bijna
[..]
Zolang het niet over mijn bed heen is vind ik het prima.
Stiekem is het best ok.quote:Op maandag 29 december 2025 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik nog wel eens zelf opgezet. Fuck it.
Ze is nog niet zwanger in ieder geval.quote:
Een frikandel in de gang is ook weleens lekker.quote:Op maandag 29 december 2025 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
Stiekem vind ik dit best wel lekker
Dat zou voor de zanger wel een Noodgeval worden als dat gebeurd.quote:Op maandag 29 december 2025 01:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze is nog niet zwanger in ieder geval.
Alleen als dat de mores was in het gezin.quote:Op maandag 29 december 2025 01:59 schreef Evenstar het volgende:
Marco heeft zeker de lyrics ingefluisterd .... "stiekem ben ik met je bezig"
quote:Op maandag 29 december 2025 01:59 schreef Evenstar het volgende:
Marco heeft zeker de lyrics ingefluisterd .... "stiekem ben ik met je bezig"
Zorg dat je niet de nachtmisquote:Op maandag 29 december 2025 02:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Vind het ook fijn met jullie de nacht te vieren
Die vraagtekens ken je wel.quote:Op maandag 29 december 2025 02:01 schreef MTheBassman het volgende:
771 Mrs. Robinson Simon & Garfunkel![]()
770 De Neus Umhoeg Rowwen Hèze![]()
769 Slow Dancing In A Burning... John Mayer![]()
768 Flowers Miley Cyrus![]()
767 In Nije Dei De Kast
766 Is Dit Alles Doe Maar![]()
765 Dreams The Cranberries
764 Freedom! '90 George Michael![]()
763 Knowing Me, Knowing You ABBA![]()
![]()
762 You Ten Sharp![]()
761 1999 Prince![]()
760 Der Weg Herbert Grönemeyer![]()
759 Is Dat Nou Echt? Bankzitters![]()
![]()
De nacht is het allerchillste tijdens de reeks voor mij.quote:Op maandag 29 december 2025 02:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik weet niet of ik jullie ook voor mij geldt maar dat is wel liefquote:Op maandag 29 december 2025 02:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat is meestal wel een goed recept om in slaap te vallen.quote:Op maandag 29 december 2025 02:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Weet je wat? Ik blijf nog even tot de best van John Mayer is!
Ik ben sowieso een nachtuil, en vind het tempo altijd wel prettigquote:Op maandag 29 december 2025 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De nacht is het allerchillste tijdens de reeks voor mij.
Ja, sowieso is de nachtquote:Op maandag 29 december 2025 02:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een nachtuil, en vind het tempo altijd wel prettig
Het leven in een notendop.quote:Op maandag 29 december 2025 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
Ik twijfel een beetje hoe laat ik opblijf. Richting het einde zitten nog wel wat lekkere nummers dit uur.
Ik pak maar gewoon nog een biertje en we zien wel.
Alcoholvrij neem ik aan?quote:Op maandag 29 december 2025 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
Ik twijfel een beetje hoe laat ik opblijf. Richting het einde zitten nog wel wat lekkere nummers dit uur.
Heb nog vrij dus dat scheeltquote:Op maandag 29 december 2025 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, sowieso is de nacht![]()
Helaas niet ideaal icm een kantoorbaan, maar ach. Ik heb nog weekends.
Bankzitters fan gespotquote:Op maandag 29 december 2025 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 29 december 2025 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Alcoholvrij neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |