Tiet vliegt.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 01:52 schreef houdjemond het volgende:
Ik roep al 2 uur dat ik ga, dus nu écht!
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 01:51 schreef TheVulture het volgende:
Na deze taai ik af, welterusten nachtbrakers
Je was na Linkin Park zeker een stap dichterbij.quote:Op maandag 29 december 2025 01:52 schreef houdjemond het volgende:
Ik roep al 2 uur dat ik ga, dus nu écht!
Geintje manquote:
Vrij uniek dat de geit omwaait jaquote:Op maandag 29 december 2025 01:53 schreef Evenstar het volgende:
Problemen met stroom nog steeds niet opgelost en over 24h wordt volgende periode met zware windstoten alweer verwacht. Yikes.
Toch wordt ik iedere keer weer vrolijk als ik naar dit plaatje kijkStorm toch nog iets leuks veroorzaakt
[ afbeelding ]
Bestonden die nog dan?quote:Op maandag 29 december 2025 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MTV trekt de stekker eruit op 31 december.
Arme geit, nu wordt die eindelijk een paar jaar niet in de fik gestoken .... 2025 flikkert die om door een storm en vorig jaar of jaar daarvoor was die leeg geroofd door vogels stond er alleen nog een geraamtequote:Op maandag 29 december 2025 01:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vrij uniek dat de geit omwaait ja
Ik brak bijnaquote:Op maandag 29 december 2025 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je was na Linkin Park zeker een stap dichterbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |