Ik vind deze serieus leuker.quote:Op maandag 29 december 2025 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit stiekem wel het niveau Thunder van Imagine Dragons
zeker mtv 80s europe bestond 5 jaren tot nu de zendet ok nederlandquote:Op maandag 29 december 2025 01:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Bestonden die nog dan?Ik ben al járen geleden afgehaakt, toen ze vooral nog reality-series gingen maken en zo. (The Osbournes was echt tof, maar daar hadden ze het ook bij moeten laten.)
Ik wil gewoon videoclips kijken, en niet alleen die van mijn favoriete muziek, zoals nu via YouTube/Spotify!Bij het spelen van Hitster merk ik duidelijk verschil tussen vroeger en nu, mijn kennis van de 90's en eerder is veel breder.
Ik vind dit niveau 1-2-3-4 Dennis Bier.quote:Op maandag 29 december 2025 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit stiekem wel het niveau Thunder van Imagine Dragons
Ik brak bijnaquote:Op maandag 29 december 2025 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je was na Linkin Park zeker een stap dichterbij.
Zolang het niet over mijn bed heen is vind ik het prima.quote:
Dan zou je nog lang niet kunnen slapen nee.quote:Op maandag 29 december 2025 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik brak bijna
[..]
Zolang het niet over mijn bed heen is vind ik het prima.
Stiekem is het best ok.quote:Op maandag 29 december 2025 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik nog wel eens zelf opgezet. Fuck it.
Ze is nog niet zwanger in ieder geval.quote:
Een frikandel in de gang is ook weleens lekker.quote:Op maandag 29 december 2025 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
Stiekem vind ik dit best wel lekker
Dat zou voor de zanger wel een Noodgeval worden als dat gebeurd.quote:Op maandag 29 december 2025 01:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze is nog niet zwanger in ieder geval.
Alleen als dat de mores was in het gezin.quote:Op maandag 29 december 2025 01:59 schreef Evenstar het volgende:
Marco heeft zeker de lyrics ingefluisterd .... "stiekem ben ik met je bezig"
quote:Op maandag 29 december 2025 01:59 schreef Evenstar het volgende:
Marco heeft zeker de lyrics ingefluisterd .... "stiekem ben ik met je bezig"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |