Was dat maar echt zoquote:
Ik ben er spontaan weer dit topic voor terug ingekomenquote:
I Don't Give a Fuckquote:
En was precies niks mis meequote:Op maandag 29 december 2025 01:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Meerdere keren in de beginjaren.
Jij mag wel bij mij als de oorlog komtquote:
Nee. Al was dat nog wel in de tijd dat mijn 'muziekpalet' minder groot wasquote:
Ik jaag al genoeg mensen in de gordijnen dezer dagenquote:Op maandag 29 december 2025 01:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij mag wel bij mij als de oorlog komt
Heb nog wel een.. nouja.. achterkamerquote:Op maandag 29 december 2025 01:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik jaag al genoeg mensen in de gordijnen dezer dagen
Deze man weet!quote:Op maandag 29 december 2025 01:42 schreef TheVulture het volgende:
Knights of Cydonia blijft mijn favoriet maar deze is ook
Dat sowieso, maar deze mag wel wat hoger staanquote:Op maandag 29 december 2025 01:42 schreef TheVulture het volgende:
Knights of Cydonia blijft mijn favoriet maar deze is ook
Zolang die niet achter een boekenkast zit is het goedquote:Op maandag 29 december 2025 01:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb nog wel een.. nouja.. achterkamer
Nee hoorquote:Op maandag 29 december 2025 01:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang die niet achter een boekenkast zit is het goed
quote:
?quote:
MTV trekt de stekker eruit op 31 december.quote:
Was dit nou z'n laatste jaar? Meen zoiets gehoord te hebben.quote:
Hoop doet levenquote:Op maandag 29 december 2025 01:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was dit nou z'n laatste jaar? Meen zoiets gehoord te hebben.
Ah die had ik niet meegekregen. Nou volg ik het ook niet, omdat MTV voor mij al dood is sinds de M niet meer voor Music staat.quote:Op maandag 29 december 2025 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MTV trekt de stekker eruit op 31 december.
Dacht toch echt gewoon 'compleet' te horenquote:Op maandag 29 december 2025 01:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Coldplay ander ritme, wat dat ook mag betekenen.
Inkeltje is het kwijt, hele uitzending alquote:Op maandag 29 december 2025 01:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Coldplay ander ritme, wat dat ook mag betekenen.
Als die zo doorgaat welquote:Op maandag 29 december 2025 01:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was dit nou z'n laatste jaar? Meen zoiets gehoord te hebben.
Ik zal het voormalige verzorgingstehuis van mijn moeder even bellen of ze nog een plekje voor hem hebben.quote:
Nee de M voor realityMeukquote:Op maandag 29 december 2025 01:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah die had ik niet meegekregen. Nou volg ik het ook niet, omdat MTV voor mij al dood is sinds de M niet meer voor Music staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |