Ik houd weer geen meubilair over op dit tempoquote:
Linkin' Park begon pas na mij tienertijdquote:Op maandag 29 december 2025 01:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, muziek voor tieners die denken het moeilijk te hebben
Ja ik hoorde hem ook de mist in gaan, maar hij zei 2022quote:
Ja klopte geen hol vanquote:Op maandag 29 december 2025 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zei Jeroen nou 'Terug naar twintig-tweeëntwintig, toen we moesten wennen aan onze nieuwe valuta"? 2022?
Ik heb ze live gezien afgelopen jaarquote:Op maandag 29 december 2025 01:38 schreef Redefine het volgende:
Ik weet dat Kane gehaat wordt, maar deze is gewoon lekker.
Net ook al. "NPO TOP 2000"quote:
Eerst de wals al om kwart over 12, dan Van Dik Hout in plaats van de Poema's, dan weer 2022 als de start van de euro... Ja nee tuurlijk johquote:
Ik ging er pas echt naar luisteren toen ik al 20 wasquote:Op maandag 29 december 2025 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar ik was Linkin Park op m'n 14e alweer ontgroeid
Jij bent af.quote:Op maandag 29 december 2025 01:38 schreef Redefine het volgende:
Ik weet dat Kane gehaat wordt, maar deze is gewoon lekker.
Dacht dat mijn kat van 19 lichtelijk dement werd maar valt blijkbaar wel mee.quote:Op maandag 29 december 2025 01:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eerst de wals al om kwart over 12, dan Van Dik Hout in plaats van de Poema's, dan weer 2022 als de start van de euro... Ja nee tuurlijk joh
Ik ook. Meerdere keren in de beginjaren.quote:Op maandag 29 december 2025 01:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien afgelopen jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |