Heb 'm tegenwoordig op 999 staan, dat maakt ctrl-f'en een stuk makkelijkerquote:Op maandag 29 december 2025 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn ook mensen die 300 posts per pagina hebben staan. Ik weet nog dat 50ppp beetje de standaard was vroeger voor mensen die het aanpasten.
"Nee, het verveelt nooit. Ieder concert is toch weer iets anders. Vaak zijn er ook dezelfde mensen, die 's 's ochtends al naar de plek van het concert komen."quote:Op maandag 29 december 2025 01:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Even het artikelen van je vader en jou teruglezen, blijft mooi![]()
[ link | afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor vaag aantalquote:
Omg jij kent Lesley Roy GODIN ookquote:Op maandag 29 december 2025 01:11 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Lesley Roy is beter.
Precies 10 paginas denk?quote:Op maandag 29 december 2025 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vaag aantal
Als het goed is wel jaquote:Op maandag 29 december 2025 01:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft zij eigenlijk nog steeds een relatie met Wieger Hoogendorp? Die vond ik ontzettendtoen hij bij Caro Emerald speelde, maar die ging daarna over op de complete tokkielook bij Goldband en haar
Vind 'm ergens wel komisch in hoe kleinzierig het eigenlijk isquote:Op maandag 29 december 2025 01:14 schreef Gretzl het volgende:
Tijd om te gaan slapen denk, wil de ergste RH niet horen
Trusten Gretzlquote:Op maandag 29 december 2025 01:14 schreef Gretzl het volgende:
Tijd om te gaan slapen denk, wil de ergste RH niet horen
Het klinkt zo infantiel.quote:Op maandag 29 december 2025 01:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind de instrumentatie nog wel mooi eigenlijk, maar ik vind dat accent echt helemaal niks helaas.
Je hebt max 301 per topic. bij 25ppp en 50ppp hou je dan altijd 1 pagina met 1 post over.quote:Op maandag 29 december 2025 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vaag aantal
Dat gaat ook nog wel eens mis, maar je hebt een buffer van 7 extra posts iigquote:
Ja, misschien een beetje stom om te zeggen of zo maar ik kan dat dan gewoon niet serieus nemen of zo. Maar goed, hier moet wel wat lokale liefde aan te pas komen denk ik, en dan zit ik net aan de andere kant van het land.quote:
Wel gelukkig nog Stevie ertussendoor.quote:Op maandag 29 december 2025 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil jullie niet ontmoedigen maar we krijgen ook nog Ed Sheeran en Blof voor onze kiezen
Ja, ik durf het niet aan. Teveel verandering.quote:Op maandag 29 december 2025 01:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb 'm tegenwoordig op 999 staan, dat maakt ctrl-f'en een stuk makkelijker
Dan is het toch nog een onzinnige tekst?quote:Op maandag 29 december 2025 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, misschien een beetje stom om te zeggen of zo maar ik kan dat dan gewoon niet serieus nemen of zo. Maar goed, hier moet wel wat lokale liefde aan te pas komen denk ik, en dan zit ik net aan de andere kant van het land.
Geen fan van Limburg zo te horen.quote:
Die zag ik niet aankomenquote:Op maandag 29 december 2025 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel gelukkig nog Stevie ertussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
kut mods idd.quote:Op maandag 29 december 2025 01:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat gaat ook nog wel eens mis, maar je hebt een buffer van 7 extra posts iig
Dat heb ik ook. Ik heb helemaal niks met dialect. Kom uit de buurt van Den Haag, maar ook dat plat Haagse vind ik verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 december 2025 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, misschien een beetje stom om te zeggen of zo maar ik kan dat dan gewoon niet serieus nemen of zo. Maar goed, hier moet wel wat lokale liefde aan te pas komen denk ik, en dan zit ik net aan de andere kant van het land.
quote:Op maandag 29 december 2025 01:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomenWat een Wonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Zet iemand Link in een park alvast weer even klaar.quote:Op maandag 29 december 2025 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil jullie niet ontmoedigen maar we krijgen ook nog Ed Sheeran en Blof voor onze kiezen
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 29 december 2025 01:18 schreef Fred_B het volgende:
Ed klinkt als een opluchting. Dat is ook niet vaak.
Ja ik versta er dus geen zak vanquote:Op maandag 29 december 2025 01:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is het toch nog een onzinnige tekst?
Ede Staal hoeft van mij ook niet per se zo met dat ene nummer in de lijst, maar gelukkig houden 'we' het dan nog op 1 nummer.quote:Op maandag 29 december 2025 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb helemaal niks met dialect. Kom uit de buurt van Den Haag, maar ook dat plat Haagse vind ik verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |