HET OOGSTMAANTJEquote:
Dit kabbelt toch manquote:
Kun je zelf instellen. Aantal posts per pagina. 7 pagina's = 50 ppp. Standaard is 25 ppp (=13 pagina's per topic).quote:Op maandag 29 december 2025 01:08 schreef Raceneus het volgende:
Waarom sluiten de topics nu al na 7 pagina’s? Dat waren toch 13 pagina’s? Sowieso vervelend dat het niet gewoon door loopt maar ja.
En de fonteinen aan emoties zijn er weer!
Ik heb em anders staanquote:Op maandag 29 december 2025 01:08 schreef Raceneus het volgende:
Waarom sluiten de topics nu al na 7 pagina’s? Dat waren toch 13 pagina’s? Sowieso vervelend dat het niet gewoon door loopt maar ja.
En de fonteinen aan emoties zijn er weer!
Maar dit vind ik een lekkere kabbel. Neil's gitaarwerk kan ik altijd op prijs stellen. Dat maakt het nummer voor mij gelijk beter. Maar goed, dat is net maar wat je zoekt in een nummer dan denk ik.quote:Op maandag 29 december 2025 01:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit kabbelt toch manNiet alle kabbelaars zijn slecht, maar het kabbelt echt maar wat voort.
Even het artikelen van je vader en jou teruglezen, blijft mooiquote:Op maandag 29 december 2025 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Pas de vierde stemplaat die ik hoor. Ik heb echt verzaakt dit jaar.
Ik heb er ook echt een goed aantal gemist.quote:Op maandag 29 december 2025 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Pas de vierde stemplaat die ik hoor. Ik heb echt verzaakt dit jaar.
De dames in het café kennen het.quote:
Ah, top, thanksquote:Op maandag 29 december 2025 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je zelf instellen. Aantal posts per pagina. 7 pagina's = 50 ppp. Standaard is 25 ppp (=13 pagina's per topic).
Het is zoeken naar wat goeds dit uur ja. Hierna nog twee nummers doorbijten om bij Superstition te komen.quote:Op maandag 29 december 2025 01:10 schreef Evenstar het volgende:
Heb uurlijst niet gezien, maar nog niet veel soeps zo
kom ik met 28ppp.quote:Op maandag 29 december 2025 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn ook mensen die 300 posts per pagina hebben staan. Ik weet nog dat 50ppp beetje de standaard was vroeger voor mensen die het aanpasten.
Hey wat tof!!quote:Op maandag 29 december 2025 01:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Even het artikelen van je vader en jou teruglezen, blijft mooi![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |