Sleep wellquote:Op maandag 29 december 2025 00:32 schreef Isorden het volgende:
Ik ga dus lekker afsluiten.
Truste mens0n
Lavender Town Syndrome genotquote:
Huh wat?quote:Op maandag 29 december 2025 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Holy shit, zag ik nou net het FOK-topic open staan op de monitor van Jeroen???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I am not kidding. Inmiddels een minuutje geleden kwam ie een keer in beeld en ik moest een dubbeltake doen maar toen was het shot pleite. Even later kwam ie terug, en toen was het van het scherm af.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik maak geen grap, echt een halve minuut geleden kwam Jeroen in beeld en toen zag ik een wit computerscherm openstaan en dat leek op FOK!
Ah een 503-error.quote:Op maandag 29 december 2025 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik maak geen grap, echt een halve minuut geleden kwam Jeroen in beeld en toen zag ik een wit computerscherm openstaan en dat leek op FOK!
Complimenten voor je snelle checken. I guess I was wrong, I stand corrected.quote:
Hij was weer opnieuw in beeldquote:Op maandag 29 december 2025 00:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Complimenten voor je snelle checken. I guess I was wrong, I stand corrected.
Ik vind dat toch altijd wel de coole gedeeltes van pokemon, begraafplaatsen. Sowieso vond ik dat qua setting altijd wel cool in video games. Ik kan me een spel herinneren, Spongebob Battle for Bikini Bottom op de Gamecube. Die had ook een begraafplaats level. Dat was ook een hele gavequote:Op maandag 29 december 2025 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Later wel, toen was het beter te doen.
quote:Op maandag 29 december 2025 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Love deze ietwat lugubere ontboezemingenquote:Op maandag 29 december 2025 00:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd wel de coole gedeeltes van pokemon, begraafplaatsen. Sowieso vond ik dat qua setting altijd wel cool in video games. Ik kan me een spel herinneren, Spongebob Battle for Bikini Bottom op de Gamecube. Die had ook een begraafplaats level. Dat was ook een hele gave
Dagoduck net gecheckt, was gewoon een inbox voor berichtjes van de app denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |