Drie keer op een stadsfeest hier (jubilea van Woningstichting etc) en een keer in Paradiso.quote:Op maandag 29 december 2025 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje. Ja dan kan je niet echt meer stellen dat het per ongeluk is hè.
Die is aan het oefenen voor het NK Achteruitrijdenquote:Op maandag 29 december 2025 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh god, die platenspeler met die auto erop draait ook nog steeds. Auto'tje verkeerdom
Commentaar van André van Duin?quote:Op maandag 29 december 2025 00:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die is aan het oefenen voor het NK Achteruitrijden
Had je de Silph Scope nog niet?quote:Op maandag 29 december 2025 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond die spoken wel een beetje eng.
Dat zijn de goede redenen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:31 schreef Isorden het volgende:
Na deze slapen, bleef puur en alleen zitten zodat ik het Lavender Town plaatje nog even kon posten.
ME GRAS, ME GRAS!quote:Op maandag 29 december 2025 00:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die is aan het oefenen voor het NK Achteruitrijden
Naast Thierry?quote:Op maandag 29 december 2025 00:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb heel lang aan de Lavendelstraat gewoond, komt wel heel dichtbij zo
quote:Op maandag 29 december 2025 00:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er was trouwens een columnist op FOK! die ook al de wals aanhaalde gister:
https://frontpage.fok.nl/(...)cafe-platwalsen.html
Trustequote:Op maandag 29 december 2025 00:32 schreef Isorden het volgende:
Ik ga dus lekker afsluiten.
Truste mens0n
Ik ben wat cynisch dus ik denk dan gelijk dat ze de serie gewoon voor het geld willen uitmelken.quote:Op maandag 29 december 2025 00:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja hoor, maar veel mensen zeuren over The Hobbit, omdat dat één boek is maar wel 3 films. Probleem is niet dat Hobbit 3 films is, maar eerder dat LOTR te weinig films heeft
Nog steeds een hele goede verfilming, maar je had er makkelijk 2 films per boek van kunnen maken, maar ja budget technisch was het wel lastiger geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |