Dat was toch onder de vernoeming dat ze in de Poema's zitten met Acda en de Munnik?quote:Op maandag 29 december 2025 00:26 schreef Viv het volgende:
Lol, aankondiging van verkeerde band
Hij zei Van dik hout
Rinkel de kinkel.quote:Op maandag 29 december 2025 00:26 schreef Viv het volgende:
Hij zei Van dik hout
Dan waren ze nu nog niet klaar geweestquote:Op maandag 29 december 2025 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer dat ze m niet opgevreten hebben
Oeh graag zelfs!quote:Op maandag 29 december 2025 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, moe. Ik bedoel LOTR had gewoon 3 films per boek moeten zijn, dus 9 films in totaalJe mist nu echt veel kleine dingen wat het veel leuker/mooier/completer had gemaakt.
Poema's die een leeuw opvreten? Dat zou ik bijzonder vinden.quote:Op maandag 29 december 2025 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer dat ze m niet opgevreten hebben
Tja, hadden ze daar het budget voor gehad? Mij werd verteld dat het alsnog best goeie adaptaties van het boek zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, moe. Ik bedoel LOTR had gewoon 3 films per boek moeten zijn, dus 9 films in totaalJe mist nu echt veel kleine dingen wat het veel leuker/mooier/completer had gemaakt.
Eentje is meer dan zatquote:Op maandag 29 december 2025 00:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Van Dik Hout en Acda & De Munnik = De Poema's, maar inderdaad, dat was even een misser.
Om het te vieren zometeen nog eens een walsje!
Als jij graag aan het werk wilt, moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Had op dit uur vast liever planken liggen zagen
Iedereen vergist zich weleens tochquote:Op maandag 29 december 2025 00:26 schreef Viv het volgende:
Hij zei Van dik hout
Ja ik dacht al dat je dit bedoelde, want die zin liep al niet lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan nog moet je dit nummer gewoon aankondigen als De Poema'squote:Op maandag 29 december 2025 00:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was toch onder de vernoeming dat ze in de Poema's zitten met Acda en de Munnik?
En dat klopt gewoon.
De Poema's GODEN ookquote:Op zondag 28 december 2025 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er nog meer artiesten met alles in de bovenste helft?
en Marillion ook trouwensquote:
Ja hoor, maar veel mensen zeuren over The Hobbit, omdat dat één boek is maar wel 3 films. Probleem is niet dat Hobbit 3 films is, maar eerder dat LOTR te weinig films heeftquote:Op maandag 29 december 2025 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, hadden ze daar het budget voor gehad? Mij werd verteld dat het alsnog best goeie adaptaties van het boek zijn.
Jeetje. Ja dan kan je niet echt meer stellen dat het per ongeluk is hè.quote:Op maandag 29 december 2025 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen heb ik Van Dik Hout toch vier keer live gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |