Jouw humor is soms moeilijk.quote:Op maandag 29 december 2025 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die je net nog niet serieus nam, lapjes.
Ja, ik ga er niet naar luisteren voor wat goede muziek zou zijn, Straanquote:Op maandag 29 december 2025 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die je net nog niet serieus nam, lapjes.
LOTR had geen 3 films per boek moeten zijn, zit nog zoveel moois in.quote:Op maandag 29 december 2025 00:24 schreef Isorden het volgende:
Ok 30x is overdreven.
Maar LotR heeft 4x zoveel pagina's als the Hobbit en het zijn beide 3 films geworden
Kijk, ik ben geen bruut. Sommige mensen in het café zijn wel leuk en liev.quote:Op maandag 29 december 2025 00:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Schattig, dat meisje op de playbackplek
Op een fijne manier?quote:Op maandag 29 december 2025 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jouw humor is soms moeilijk.
uh wat?quote:Op maandag 29 december 2025 00:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
LOTR had geen 3 films per boek moeten zijn, zit nog zoveel moois in.
Die zijn al lang verjaard.quote:Op maandag 29 december 2025 00:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Plottwist: wat als Jeroen van Inkel stiekem gewoon de rechten van die stoomwals van Rieu heeft? Elke uitzending op Radio 2, hoe klein ook, levert hem royalties op
Amen. Dit zijn de praatjes waar Jeroen goed in is. Zolang ie niet doorschiet tenminste. Paul Groot heeft hem ooit eens gruwelijk geparodieerd in een Sky Radio commercialquote:Op maandag 29 december 2025 00:25 schreef Gretzl het volgende:
"Vaak gedraaid ook bij de vrijwillige brandweer."
Kijk, dit soort grapjes refererend aan een songtitel zijn dan de tijd wel weer waard![]()
Dat kost ook geen 2 minuten zoals de infantiele wals
Dat die wals overbodig is ben ik met je eens hoor. Vooral omdat het na al die jaren zo obligaat aanvoelt. Maar dat die het moet doen om tijd te winnen vind ik niet zo'n geweldig argumentquote:Op maandag 29 december 2025 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zo heeft elke dj wel iets, alleen bij Inkel is het zo perfect te pinpointen omdat hij al zes, jaar, precies, hetzelfde, doet. In 2020 was het een wel leuk geintje want we zaten toch thuis. Nu is het gewoon... why.
Oh shitquote:Op maandag 29 december 2025 00:26 schreef Viv het volgende:
Lol, aankondiging van verkeerde band
Hij zei Van dik hout
Ik dacht even dat ik gek werd ja, daar ging iets mis.quote:Op maandag 29 december 2025 00:26 schreef Viv het volgende:
Hij zei Van dik hout
Dat lag dus niet aan mijquote:Op maandag 29 december 2025 00:26 schreef Viv het volgende:
Hij zei Van dik hout
Jammer dat ze m niet opgevreten hebbenquote:Op maandag 29 december 2025 00:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fun fact: Paul de Leeuw zat ooit bij De Poema's.
Sorry, moe. Ik bedoel LOTR had gewoon 3 films per boek moeten zijn, dus 9 films in totaalquote:
Had op dit uur vast liever planken liggen zagenquote:Op maandag 29 december 2025 00:26 schreef Viv het volgende:
Hij zei Van dik hout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |