Ik heb het van de week getimed. Toen duurde het (zonder oproep tot meedoen) 70 seconden. Dit was zo'n 2 minuutjes. Als je enerzijds zeikt over Tubular Bells, moet je ook zeiken over 2 minuten waarin ook DAADWERKELIJK DE LIJST kan worden uitgezonden.quote:Op maandag 29 december 2025 00:16 schreef Strani het volgende:
Nou ja jongens jullie kunnen ook te veel zeuren. Het is een beetje gek maar het duurt 30 seconden en blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel grappig vinden. Ik heb er zelf niet echt een mening over.
Je weet zelf dat we hier precies niks leuk vinden, daarom kijken we elk jaar een week lang.quote:Op maandag 29 december 2025 00:16 schreef Strani het volgende:
Nou ja jongens jullie kunnen ook te veel zeuren. Het is een beetje gek maar het duurt 30 seconden en blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel grappig vinden. Ik heb er zelf niet echt een mening over.
Wel opvallend vroeg voor zijn doen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel fijn dat we die wals al gehad hebben, ik voel een soort opluchting
GADVERDAMMEquote:
Naar Houten hart zo dadelijk.quote:Op maandag 29 december 2025 00:13 schreef Isorden het volgende:
Van Bloedend Hart naar Heart-Shaped Box
Ook nog heart shaped box, lijkt mij bewust ja.quote:Op maandag 29 december 2025 00:14 schreef Gretzl het volgende:
Bloedend Hart en Mijn Houten Hart in hetzelfde uur, dat lijkt me een bewussie @:ArnieAlberts
We blijven een klaaglandje!quote:Op maandag 29 december 2025 00:16 schreef Strani het volgende:
Van zo'n poser draait Kurt zich omquote:
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 29 december 2025 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja is ook zo en vandaag was het ook best slecht weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |