En dat is het leuke van deze weekquote:Op zondag 28 december 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen
Beter dan De Vliegerquote:Op zondag 28 december 2025 22:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
De hitjes zijn nog te doen, één keer per jaar.
Maar deze notering is echt gigantisch overbodig
Er is genoeg goed Nederlandstalig wel.quote:Op zondag 28 december 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap de meeste Nederlandstalige muziek niet in deze lijst
Stukje betrokkenheidquote:Op zondag 28 december 2025 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
Hazes bemoeide zich wel met de oppas
Z'n muziek is natuurlijk niet heel erg hoogstaand maar die man was wel een echte rasartiest.quote:Op zondag 28 december 2025 22:44 schreef alopio het volgende:
Dat gedweep met Hazes heb ik nooit begrepen
Zo staat die ook op de afbeeldingquote:Op zondag 28 december 2025 22:45 schreef Isorden het volgende:
Als je op de site de preview luisterst is het ook gewoon Junior.
Lekker slordig gedaan weer
Als je me mentiont, dan luister ik ook meequote:Op zondag 28 december 2025 22:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gitaarman/geluidsman//sombere man Jan Heddemadie wil ik wel even meepakken morgen
Oh?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 22:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dat is het leuke van deze week
Daar gaat iets mis dusquote:Op zondag 28 december 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo staat die ook op de afbeelding
[ link | afbeelding ]
De Vlieger?!quote:Op zondag 28 december 2025 22:46 schreef hihohaswessam het volgende:
heeft andré hazes ooit in zijn leven een metafoor gebruikt
Ja preciesquote:Op zondag 28 december 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo staat die ook op de afbeelding
[ link | afbeelding ]
Daar kun je tenminste nog een 'HOER' tussendoor gooien om 't enigszins draagbaar te houden. Hier kún je dat geeneens.quote:
ummmmmm , ben het vaak met je eens, maar Paul de Leeuwquote:Op zondag 28 december 2025 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Hazes wel leuk. Net als Paul de Leeuw.
Ja, lieve mensen,vroeger was niet alles beterquote:Op zondag 28 december 2025 22:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het origineel was nog een Alarmschijf in 1990
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |