Ik mis het vuurwerkquote:
F side.quote:Op zondag 28 december 2025 22:43 schreef Redefine het volgende:
En dan nu weer een gevalletje 'wie zijn de mensen die hierop stemmen'.
Amsterdammers.quote:Op zondag 28 december 2025 22:43 schreef Redefine het volgende:
En dan nu weer een gevalletje 'wie zijn de mensen die hierop stemmen'.
Klopt, maar Elvis maakte er wel een populaire versie van. Zoiets als Hazes.quote:Op zondag 28 december 2025 22:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bo Diddley was zijn tijd ver vooruit.
Elvis was alleen de eerste blanke artiest die deze muziek maakte
De hele achterbuurt.quote:Op zondag 28 december 2025 22:43 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ik weet in dit geval jammer genoeg precies wie de mensen zijn die hier op stemmen
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op zondag 28 december 2025 22:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stem er niet op maar kan hem prima hebben
Gitaarman/geluidsman//sombere man Jan Heddemaquote:Op zondag 28 december 2025 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen bij de kleine buurman: 355. (NIEUW) Meindert Talma – De Ballade Van Jan Heddema (2025)
Oe, ben benieuwd of dit een beetje in de buurt komt van die andere ballade
Ik ookquote:Op zondag 28 december 2025 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
I Say a Little Prayer heb ik nog wel eens op gestemd.
quote:Op zondag 28 december 2025 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
I Say a Little Prayer heb ik nog wel eens op gestemd.
Iets met Kurt Cobain en een pistool.quote:Op zondag 28 december 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Andre Hazes die zingt 'Ik leef'
Deze ga ik niet eens inkoppen
In de lijst met albumart van Dreetje.quote:Op zondag 28 december 2025 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Amsterdammers.
Dit is gelukkig nog wel de versie van Hazes senior.
Ik snap de meeste Nederlandstalige muziek niet in deze lijstquote:Op zondag 28 december 2025 22:44 schreef alopio het volgende:
Dat gedweep met Hazes heb ik nooit begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |