En wat een uitvoering weer van Tears in the morningquote:Op zondag 28 december 2025 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bevredigende uitkomst ja. Mooi dat Fleetwood Mac en Shaffy t niet redden.
And I want sharks wth friggin' lasers.quote:Op zondag 28 december 2025 21:16 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
I SHALL CALL IT THE ALAN PARSONS PROJECT
Ja die gasten hadden van mij solo mogen winnen. Maar Donna Summer-tribute was ook goedquote:Op zondag 28 december 2025 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
En wat een uitvoering weer van Tears in the morning
Gaat wel snel gisteravond werd het 2026, straks alweer 2027.quote:
Hier ook, niet dit jaarquote:Op zondag 28 december 2025 21:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Meermaals stemplaatje hiero![]()
Donna is echt heel erg vooruit gegaan. Vind het ergens wel mooi zo. De beste twee samen bovenaan.quote:Op zondag 28 december 2025 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die gasten hadden van mij solo mogen winnen. Maar Donna Summer-tribute was ook goed
Dream On op oudjaarsochtend nog en dan de laatste gong.quote:Op zondag 28 december 2025 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Al geweest bij Alphaville vandaag
Ik had heel dat programma niet gekeken maar zag ze gisteren voorbijkomen op tv, meteen al hun optredens op YouTube opgezocht, wat geweldig.quote:Op zondag 28 december 2025 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
En wat een uitvoering weer van Tears in the morning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |