THE GIANTquote:
Hier had Toto wel achteraan gemogen.quote:
Je kunt "het" nog veranderen in "de".quote:
Familie van Marco Bquote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Isorden het volgende:
Maar waarom moeten ze John B nou slopen?
Beter hadden ze Marco B gesloopt ja.quote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Isorden het volgende:
Maar waarom moeten ze John B nou slopen?
Daar moeten anderen voor worden vrijgesproken om dat te bereiken.quote:
Zonder John E daarentegen had ie nooit een serieuze carrière gehadquote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter hadden ze Marco B gesloopt ja.
Zou me niet eens verbazen als ie er volgend jaar alsnog uit flikkertquote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
Sloop John B herpakt zich, vorig jaar 1931 na een jarenlange daling.
Ik heb die tiktok meme gemist denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
Sloop John B herpakt zich, vorig jaar 1931 na een jarenlange daling.
Haha weer te laatquote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kunt "het" nog veranderen in "de".
Hoe vond je de finale van de Tribute?quote:Op zondag 28 december 2025 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jij treurt om elke tv-dode he?
Koekoek volgend jaar op de keuzelijst?quote:
Daar heb ik liever helemaal geen herinneringen meer aanquote:
Bevredigende uitkomst ja. Mooi dat Fleetwood Mac en Shaffy t niet redden.quote:Op zondag 28 december 2025 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe vond je de finale van de Tribute?
Toch opvallend, TikTok-effect ofzo?quote:Op zondag 28 december 2025 21:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als ie er volgend jaar alsnog uit flikkert
Past wel bij diverse smakeloze nummers in de lijst dus zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Koekoek volgend jaar op de keuzelijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |