Leven die nog wel?quote:Op zondag 28 december 2025 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Op Instagram is er een komisch goochelaarsduo (Siegfried & Joy?) die op dit nummer continu verdwijnenIs echt heel knap!
quote:Op zondag 28 december 2025 20:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet...
Dat hebben verschillende Fokkers hier begin dit jaar al kunnen horen
Ik vind dat bombastische (soms!) wel erg lekker hoorquote:Op zondag 28 december 2025 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is wel een echte Steinman productie ja.
Highway Star toch?quote:Op zondag 28 december 2025 20:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet...
Dat hebben verschillende Fokkers hier begin dit jaar al kunnen horen
quote:Op zondag 28 december 2025 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat bombastische (soms!) wel erg lekker hoor
Onder andere.quote:
Hmm, riep er iemand om een tijger?quote:
Baas!quote:Op zondag 28 december 2025 20:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Onder andere.
Had geloof ik ook mn Deep Purple shirt aan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Isorden het volgende:
Blijf het mooi vinden dat het laaste uur van Henk z'n radioprogramma op 3FM is gepresenteerd door Gerard Ekdom als Henk Westbroek
Nee dat zei hij netquote:
Wel blij dat ik dat jaar Highway Star nog live heb gehoord.quote:
#3. Je vergeet OG ONJquote:
Gaan we terugkijken in het nieuwe jaarquote:Op zondag 28 december 2025 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Froukje nu bij Maestro. Wat is zij toch leuk
Ik mis ekstraweekendquote:Op zondag 28 december 2025 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
SEANNE PAUL SEANNE PAUL
Ken je dit niet?quote:
Is het Ron Brandsteder?quote:Op zondag 28 december 2025 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SEANNE PAUL SEANNE PAUL
Daar heb ik nooit zoveel mee gehad, is van ver voor m'n geboorte. En Grease is stiekem een beetje overratedquote:
#huiliehuiliequote:Op zondag 28 december 2025 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SEANNE PAUL SEANNE PAUL
Rodrigo blijft de leukste. Of Newton John 45 jaar geledenquote:
Toppunt van radio.quote:
Nee?quote:
Die (echte) tijgers heb ik ooit nog gezien in het Mirage hotel in Las Vegas.quote:
Nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je vergeet nog wel wat werk van buiten Grease omquote:Op zondag 28 december 2025 20:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zoveel mee gehad, is van ver voor m'n geboorte. En Grease is stiekem een beetje overrated
Grease is een matige film maar die soundtrack is wel een klepper hoor, fantastische popmuziek.quote:Op zondag 28 december 2025 20:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zoveel mee gehad, is van ver voor m'n geboorte. En Grease is stiekem een beetje overrated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |