Komt je zusje naar de meet?quote:Op zondag 28 december 2025 20:46 schreef Cee het volgende:
Ohhh het karaoke go-to nummer van m’n zusje!
Die hoeft ook nooit meer te werkenquote:
Dit is wel een echte Steinman productie ja.quote:Op zondag 28 december 2025 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Dit nummer is ook geschreven door Jim Steinman, van Meat Loaf.
Als je dit eenmaal weet kan je het niet meer ont.. uhm weten
blazen is genoegquote:Op zondag 28 december 2025 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Celine zou ik wel uit bed schoppen
Dat kon gauwquote:
Banwaardige mishandelingquote:Op zondag 28 december 2025 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dan gaat ze zo lopen krijsen, hequote:Op zondag 28 december 2025 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die vliegt met haar gewicht dan wel gelijk de kamer uit.quote:Op zondag 28 december 2025 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou biiiiijjjjjna zeggen dat ik beter zing dan dat....quote:
Zo lekker bombastischquote:Op zondag 28 december 2025 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is wel een echte Steinman productie ja.
Van dit nummer zou ik ook wel graag verdwijnen.quote:Op zondag 28 december 2025 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Op Instagram is er een komisch goochelaarsduo (Siegfried & Joy?) die op dit nummer continu verdwijnenIs echt heel knap!
Pas maar op voor die tijgersquote:Op zondag 28 december 2025 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Op Instagram is er een komisch goochelaarsduo (Siegfried & Joy?) die op dit nummer continu verdwijnenIs echt heel knap!
Maarquote:Op zondag 28 december 2025 20:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zou biiiiijjjjjna zeggen dat ik beter zing dan dat....
Maar dan herinner ik me dat ik ECHT niet kan zingen
ja maar girlband was pandoras box 1989quote:Op zondag 28 december 2025 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je hoort gewoon dat dit Steinman is.
Het is nog wel eentje van Celine die ik wel kan hebben ja.quote:
Dat ben ik ook niet...quote:Op zondag 28 december 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar
Dat was echt niet om aan te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |