Ik kijk best veel schaatsen, maar deze dude zag ik totaal niet aankomenquote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
STIJN VAN DE BUNT. Die kent u niet.
Stevie ook nietquote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kijk best veel schaatsen, maar deze dude zag ik totaal niet aankomen
Hij schaatste te hard?quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat soort grapjes laten we aan vrouwen die 67 worden tijdens All You Need Is Love.quote:
Plaatsing lijkt afhankelijk te zijn van dit ene toernooi en niet van hoe je over meerdere (zeg 4) toernooien schaatst. Het is een momentopname.quote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt en tegelijkertijd ook weer niet.
Hij is ook niet heel dikquote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoeveel kratjes bier had Henk hier op?quote:
Iets stevigs zou ik doenquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog wat biertjes buiten liggen. Even kijken welke het wordt
Wat. Is. Waarquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Isorden het volgende:
Blijf het mooi vinden dat het laaste uur van Henk z'n radioprogramma op 3FM is gepresenteerd door Gerard Ekdom als Henk Westbroek
Henk is van de jonge borrelquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel kratjes bier had Henk hier op?
In de VS is dat de standaard bij atletiek en zwemmen. En daar hebben ze geen aanwijsplekken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Plaatsing lijkt afhankelijk te zijn van dit toernooien niet van hoe je over meerdere (zeg 4) toernooien schaatst. Het is een momentopname.
Nog niet kapotgevroren?quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog wat biertjes buiten liggen. Even kijken welke het wordt
Ik vind dat stom. En we zijn in Nederland.quote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de VS is dat de standaard bij atletiek en zwemmen. En daar hebben ze geen aanwijsplekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |