Dat soort grapjes laten we aan vrouwen die 67 worden tijdens All You Need Is Love.quote:
Plaatsing lijkt afhankelijk te zijn van dit ene toernooi en niet van hoe je over meerdere (zeg 4) toernooien schaatst. Het is een momentopname.quote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt en tegelijkertijd ook weer niet.
Hij is ook niet heel dikquote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kijk best veel schaatsen, maar deze dude zag ik totaal niet aankomen
Hoeveel kratjes bier had Henk hier op?quote:
Iets stevigs zou ik doenquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog wat biertjes buiten liggen. Even kijken welke het wordt
Wat. Is. Waarquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Isorden het volgende:
Blijf het mooi vinden dat het laaste uur van Henk z'n radioprogramma op 3FM is gepresenteerd door Gerard Ekdom als Henk Westbroek
Henk is van de jonge borrelquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel kratjes bier had Henk hier op?
In de VS is dat de standaard bij atletiek en zwemmen. En daar hebben ze geen aanwijsplekken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Plaatsing lijkt afhankelijk te zijn van dit toernooien niet van hoe je over meerdere (zeg 4) toernooien schaatst. Het is een momentopname.
Nog niet kapotgevroren?quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog wat biertjes buiten liggen. Even kijken welke het wordt
Ik vind dat stom. En we zijn in Nederland.quote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de VS is dat de standaard bij atletiek en zwemmen. En daar hebben ze geen aanwijsplekken.
Briljantje, zeker!quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Isorden het volgende:
Blijf het mooi vinden dat het laaste uur van Henk z'n radioprogramma op 3FM is gepresenteerd door Gerard Ekdom als Henk Westbroek
Desnoods leg je ze in de zee!quote:Op zondag 28 december 2025 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik woon dicht bij de zee, het wordt hier niet zo koud
Bij het schaatsen in de VS wel. Ik vind wel dat diegene overduidelijk de beste is tijdens de World Cup (Femke Kok/Joy Beune) wel een aanwijsplek mogen hebben.quote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de VS is dat de standaard bij atletiek en zwemmen. En daar hebben ze geen aanwijsplekken.
Morad zei niksquote:
15quote:
Persoonlijk?quote:
Precies 0 volgens mij, kan er 1 meer of minder zijn.quote:
Het gaat niet om het land, maar dat dit heel gebruikelijk is bij sporten in landen waar er enorm veel toppers zijn. Ik vind het OKT zeker ook nadelen hebben. Maar om op de OS te kunnen presteren moet je het wel onder spanning kunnen en daar is zo'n OKT een goede voor.quote:Op zondag 28 december 2025 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dat stom. En we zijn in Nederland.
Ken je misschien -1 Julia?quote:Op zondag 28 december 2025 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Precies 0 volgens mij, kan er 1 meer of minder zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |