Zo, wat een verschrikkelijke situatie.quote:Op zondag 28 december 2025 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja bizar. En ook sneu. De schoonvader is dement en kon nog thuis wonen, maar moet nu naar crisisopvang. Die arme man snapt er niets van.
Hij komt niet uit Nederland volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onder welke steen leefde je in de '00s?
Baksteenquote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mario is een geile Duitserquote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ze hebben de Nederlandse taal voor altijd veranderd, dat kunnen toch niet alle artiesten zeggen.quote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef Bargehassus het volgende:
Nog steeds in gebruik als er iets vreemd gebeurt...
Watskebeurt???
Ik wil ditquote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dit had een ex van mij op een badjas staan
Hier ookquote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef Bargehassus het volgende:
Nog steeds in gebruik als er iets vreemd gebeurt...
Watskebeurt???
Ja en de lievelings liedjes high lighten.quote:Op zondag 28 december 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan steeds tussendoor daarheen lopen om te bekijken wat er kwam en of bepaalde liedjes ergens vindbaar waren
Ik zou haar geen ex hebben laten worden.quote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dit had een ex van mij op een badjas staan
Ja, er is geen taalgrens, maar de culture verschillen en voorkeuren kunnen enorm zijn. Maar ik vermoed dat de Nederlandse Tom Waits-fan Martha ook wel beter vinden dan TTB (matig nummer in z'n oeuvre)quote:Op zondag 28 december 2025 20:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mega grote klassiekers in België, zoals Mia of Barry White, eindigen bij ons ruim onder de 1000. En dan is dat nog mild.
anton,antonquote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja. Maar toch ook wel mede door gebrek aan concurrentie.quote:Op zondag 28 december 2025 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
Dit was zo'n mooie avond toenTerechte winnaar.
De bek van die zweed blijft wel onbetaalbaarquote:Op zondag 28 december 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar toch ook wel mede door gebrek aan concurrentie.
De Nederlandse staging was de grootste concurrentquote:Op zondag 28 december 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar toch ook wel mede door gebrek aan concurrentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |