overigens de schuld van Martha sexy blonde die ik net had ingeschonkenquote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moet je niet zo lang zitten fokken.
Ik had ook pommes duchesse...quote:Op zondag 28 december 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 puntje cake, een panna cotta, en nog chocolade fudge en pistachekoekjes
Oh en pommes duchesse
Dan komen we toch weer bij mijn eerste reactie terecht: ouderdom.quote:Op zondag 28 december 2025 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat was al niet slim en dan nog een keer beroerd slapen erbij...
Spannend avondje?quote:Op zondag 28 december 2025 19:56 schreef PippenScottie het volgende:
Kerstdiner kliekje is op.
Kinderen uit logeren.
Life is good
Alleen de stoofpeertjes zijn nog wat van over na 2 dagenquote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Restjes macarons etend van de kerstlunch. Macarons
Hebben jullie alle kliekjes al op?
Hij heeft nog geluk gehad dat hij geen Chiquichita heetquote:Op zondag 28 december 2025 19:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die vent was oprecht naar dit nummer vernoemd
dat en ook wel een serieus dingetje met slapen, maar dat is niet voor hier.quote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan komen we toch weer bij mijn eerste reactie terecht: ouderdom.![]()
Merk het ook hoor, kan niet meer nachtje ff doorhalen. Doe ik dan ook niet.
Zelfgemaakte?quote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had ook pommes duchesse...
Komt zo wel heel dichtbij.
True.quote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fokken en zuipen, altijd spannend
morgen werken?quote:Op zondag 28 december 2025 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond een keer vroeg naar bed denk ik. Half 12 ofzo
En dan Tubular Bells missenquote:Op zondag 28 december 2025 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond een keer vroeg naar bed denk ik. Half 12 ofzo
Was misschien wel een pre geweest als ie in de bananenteelt zatquote:Op zondag 28 december 2025 19:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij heeft nog geluk gehad dat hij geen Chiquichita heet
Toet toet boing boing, Fokken en zuipenquote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fokken en zuipen, altijd spannend
Debuteren? Dit nummer stond al in de 00s en vroege 10s een handjevol keer in de Topquote:Op zondag 28 december 2025 19:59 schreef Gretzl het volgende:
Als ze deze verschrikkelijke Staatsloterij reclame in heel 2026 ook blijven uitzenden gaat Daniel Powter vast nog eens in de Top 2000 debuteren![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Troost je, je bent niet de enige. Wel thuis. Maar kan niet teveel Top 2000 aan hebben, moet nogal wat dingen afmaken tijdens mijn laatste 2 werkdagen van het jaar.quote:
Ik werk volgend jaar pas weerquote:
ja jammer, ik stemde graag altijd op beidequote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Men heeft besloten bij Radio 2 dat de liveversie nu dé Lola-versie is?
Ik duik morgen bij ons het magazijn in om te tellen voor de eindejaars balans, word weinig postenquote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben wel ambtenaar he.
Dus ik kom wel aan een mooie post count
Volgens mij werk jij elk jaar tijdens de top 2000 wel, toch?quote:
Al een jaar of 7 ofzo.quote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Men heeft besloten bij Radio 2 dat de liveversie nu dé Lola-versie is?
Beetje bijkomenquote:
wat ben jij goed bezig dat je dan een uurtje gaat werken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:01 schreef peaceman het volgende:
ik werk morgen een uurtje... en nee ik ben geen ambtenaar. eigenlijk ben ik gewoon vrij.
Scherp, daar had ik geen actieve herinnering meer aan. Ben zelf volgens mij pas in de vroege 10s wat meer naar de Top gaan luisterenquote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Debuteren? Dit nummer stond al in de 00s en vroege 10s een handjevol keer in de Top
Ja eigenlijk wel. Wel thuis morgen en geen afspraken. Moet wat interne documenten gaan maken/voorbereiden.quote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij elk jaar tijdens de top 2000 wel, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |