Debuteren? Dit nummer stond al in de 00s en vroege 10s een handjevol keer in de Topquote:Op zondag 28 december 2025 19:59 schreef Gretzl het volgende:
Als ze deze verschrikkelijke Staatsloterij reclame in heel 2026 ook blijven uitzenden gaat Daniel Powter vast nog eens in de Top 2000 debuteren![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Troost je, je bent niet de enige. Wel thuis. Maar kan niet teveel Top 2000 aan hebben, moet nogal wat dingen afmaken tijdens mijn laatste 2 werkdagen van het jaar.quote:
Ik werk volgend jaar pas weerquote:
ja jammer, ik stemde graag altijd op beidequote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Men heeft besloten bij Radio 2 dat de liveversie nu dé Lola-versie is?
Ik duik morgen bij ons het magazijn in om te tellen voor de eindejaars balans, word weinig postenquote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben wel ambtenaar he.
Dus ik kom wel aan een mooie post count
Volgens mij werk jij elk jaar tijdens de top 2000 wel, toch?quote:
Al een jaar of 7 ofzo.quote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Men heeft besloten bij Radio 2 dat de liveversie nu dé Lola-versie is?
Beetje bijkomenquote:
wat ben jij goed bezig dat je dan een uurtje gaat werken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:01 schreef peaceman het volgende:
ik werk morgen een uurtje... en nee ik ben geen ambtenaar. eigenlijk ben ik gewoon vrij.
Scherp, daar had ik geen actieve herinnering meer aan. Ben zelf volgens mij pas in de vroege 10s wat meer naar de Top gaan luisterenquote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Debuteren? Dit nummer stond al in de 00s en vroege 10s een handjevol keer in de Top
Ja eigenlijk wel. Wel thuis morgen en geen afspraken. Moet wat interne documenten gaan maken/voorbereiden.quote:Op zondag 28 december 2025 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij elk jaar tijdens de top 2000 wel, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |