overigens de schuld van Martha sexy blonde die ik net had ingeschonkenquote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moet je niet zo lang zitten fokken.
Ik had ook pommes duchesse...quote:Op zondag 28 december 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 puntje cake, een panna cotta, en nog chocolade fudge en pistachekoekjes
Oh en pommes duchesse
Dan komen we toch weer bij mijn eerste reactie terecht: ouderdom.quote:Op zondag 28 december 2025 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat was al niet slim en dan nog een keer beroerd slapen erbij...
Spannend avondje?quote:Op zondag 28 december 2025 19:56 schreef PippenScottie het volgende:
Kerstdiner kliekje is op.
Kinderen uit logeren.
Life is good
Alleen de stoofpeertjes zijn nog wat van over na 2 dagenquote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Restjes macarons etend van de kerstlunch. Macarons
Hebben jullie alle kliekjes al op?
Hij heeft nog geluk gehad dat hij geen Chiquichita heetquote:Op zondag 28 december 2025 19:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die vent was oprecht naar dit nummer vernoemd
dat en ook wel een serieus dingetje met slapen, maar dat is niet voor hier.quote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan komen we toch weer bij mijn eerste reactie terecht: ouderdom.![]()
Merk het ook hoor, kan niet meer nachtje ff doorhalen. Doe ik dan ook niet.
Zelfgemaakte?quote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had ook pommes duchesse...
Komt zo wel heel dichtbij.
True.quote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fokken en zuipen, altijd spannend
morgen werken?quote:Op zondag 28 december 2025 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond een keer vroeg naar bed denk ik. Half 12 ofzo
En dan Tubular Bells missenquote:Op zondag 28 december 2025 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond een keer vroeg naar bed denk ik. Half 12 ofzo
Was misschien wel een pre geweest als ie in de bananenteelt zatquote:Op zondag 28 december 2025 19:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij heeft nog geluk gehad dat hij geen Chiquichita heet
Toet toet boing boing, Fokken en zuipenquote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fokken en zuipen, altijd spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |