Weet niet of ik morgen nog naar Uutje durf af te reizen voor Spinvis danquote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Utrecht is langzaamaan in de Gazastrook aan t veranderen
quote:Op zondag 28 december 2025 19:52 schreef Gretzl het volgende:
Ik Wil Geen Dingetje Missen van de Muzikale HoogmisIk ga weg Leen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2025 19:52 schreef peaceman het volgende:
Ik ging vanmiddag even een uurtje liggen.... 2,5 uur later werd ik wakker
I don't wanna close my eyesquote:Op zondag 28 december 2025 19:52 schreef peaceman het volgende:
Kipnuggets en cake als avondeten?quote:
Dat heet ouderdom.quote:Op zondag 28 december 2025 19:52 schreef peaceman het volgende:
1 keer per jaar trek ik het primaquote:Op zondag 28 december 2025 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik die altrockers met strijkers vaak bloedmooi vind, vind ik de stadionrockers met strijkers een verschrikking. Dit, Robin Hood en Always, bah bah bah
Hier gaat iets mis.quote:
Ik heb dat soort middagen ook gehad tijdens de afgelopen Top 2000-edities. Compleet verstoord ritmequote:Op zondag 28 december 2025 19:52 schreef peaceman het volgende:
vooral always is verschrikkelijkquote:Op zondag 28 december 2025 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik die altrockers met strijkers vaak bloedmooi vind, vind ik de stadionrockers met strijkers een verschrikking. Dit, Robin Hood en Always, bah bah bah
en een slechte nacht...quote:
quote:
Moet je niet zo lang zitten fokken.quote:
Eensquote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moet je niet zo lang zitten fokken.
ja dat was al niet slim en dan nog een keer beroerd slapen erbij...quote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moet je niet zo lang zitten fokken.
De drie desserts die m'n zus en haar man hebben meegebracht zijn nog niet opquote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Restjes macarons etend van de kerstlunch. Macarons
Hebben jullie alle kliekjes al op?
We hadden niets over. Superviesdikvolgevreten met de kerst tot alles op was.quote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb nog 1 puntje cake, een panna cotta, en nog chocolade fudge en pistachekoekjesquote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Die vent was oprecht naar dit nummer vernoemdquote:Op zondag 28 december 2025 19:55 schreef ShinyStar het volgende:
Mooi eerbetoon aan Fernando Ricksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |