Dat huis past wel een beetje bij zijn muziek, toch?quote:Op zondag 28 december 2025 19:47 schreef Szura het volgende:
Crematoriumbewoner Guus kan ik wel waarderen, sympathieke kerel. Zn muziek, mwa.
Ik denk dat ik er volgend jaar ook wel op ga stemmen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..].
Elk jaar zijn er weer mensen die dit posten. Meer en meer bekeerlingen
Oepsquote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Utrecht is langzaamaan in de Gazastrook aan t veranderen
niet slecht nee en ook begrijpelijk wel, maar de meesten zijn niet mijn favorieten. Let Down en Shiney happy people mogen wmb zo weg bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De worp die er van allebei in staat vind ik echt niet verkeerd, natuurlijk staat niet al het topmateriaal er in maar ik vind het echt niet slecht
quote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik geloof dat dit inderdaad uit die film met Bruce Willisquote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bruce Willis z'n gezondheid ook niet.
-insert Israel opmerking-quote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Helaas is Liv Tyler niet bijquote:
neequote:Op zondag 28 december 2025 19:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit nummer verdient alle kots-emojis.
Kan het ook niet verklaren...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |