Heb je een baan, Dago?quote:Op zondag 28 december 2025 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend jaar ga ik ook maar eens werken.
Saaiquote:
Die had mijn oma met kerst, zag ik op het menu van haar verzorgingstehuis. Dus ik vraag of het lekker was en zegt ze: "Ja, alleen die rare aardappelbrokken waren niets aan"quote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had ook pommes duchesse...
Komt zo wel heel dichtbij.
Ben trouwens echt verbaasd dat Martha van Tom Waits (GOD) niet in de Top staat. Bij onze zuiderburen is dat een mega grote klassieker. Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
overigens de schuld van Martha sexy blonde die ik net had ingeschonken
ja daar ga ik ook maar eens mee bezig .quote:Op zondag 28 december 2025 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend jaar ga ik ook maar eens werken.
Nope. Doe wel wat losse verkeersonderzoeken.quote:
Ben jij eigenlijk nog wel officieel in dienst van je werkgever waar je zat voor je ziek werd?quote:
Sinds wanneer luistert iedereen hier eigenlijk naar de Top 2000? Ik sinds 2002 denk ik, toen A gogo op televisie kwam.quote:Op zondag 28 december 2025 20:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Scherp, daar had ik geen actieve herinnering meer aan. Ben zelf volgens mij pas in de vroege 10s wat meer naar de Top gaan luisteren
Herintreden dan![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet morgenavond ook nog naar een condoleance.
Waits staat er wel in toch?quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben trouwens echt verbaasd dat Martha van Tom Waits (GOD) niet in de Top staat. Bij onze zuiderburen is dat een mega grote klassieker. Bekijk deze YouTube-video
1999quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sinds wanneer luistert iedereen hier eigenlijk naar de Top 2000? Ik sinds 2002 denk ik, toen A gogo op televisie kwam.
hadden ze dat niet wat beter kunnen plannen??quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet morgenavond ook nog naar een condoleance.
Wat doe je dan precies?quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope. Doe wel wat losse verkeersonderzoeken.
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maaktenquote:
Nou is meer een spoedje. Zo goed is het allemaal niet.quote:Op zondag 28 december 2025 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ben jij goed bezig dat je dan een uurtje gaat werken.
schouderklopje
Vanaf de eerste, toen luisterde mijn vader het alquote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sinds wanneer luistert iedereen hier eigenlijk naar de Top 2000? Ik sinds 2002 denk ik, toen A gogo op televisie kwam.
Ik zou het niet weten. Waarschijnlijk hadden mijn ouders het al opstaan toen ik kind was (ben uit 1993).quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
vanaf het begin : 1999quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
ow je hebt iets te lang uitgesteld?quote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou is meer een spoedje. Zo goed is het allemaal niet.
Ik ben een OG.quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
99quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee niet meerquote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nog wel officieel in dienst van je werkgever waar je zat voor je ziek werd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Parkeerdrukmetingen.quote:
Mega grote klassiekers in België, zoals Mia of Barry White, eindigen bij ons ruim onder de 1000. En dan is dat nog mild.quote:Op zondag 28 december 2025 20:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben trouwens echt verbaasd dat Martha van Tom Waits (GOD) niet in de Top staat. Bij onze zuiderburen is dat een mega grote klassieker. Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 28 december 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee niet meerJa wel begrijpelijk natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dat hadden ze wel gewild maar ja. De schoonmoeder van een van mijn medewerkers plotseling overleden op kerstmiddag.quote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hadden ze dat niet wat beter kunnen plannen??
Samequote:
De gemiddelde fokkerquote:Op zondag 28 december 2025 20:07 schreef Bargehassus het volgende:
She walks like a woman but talks like a man.![]()
![]()
OG?quote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben een OG.
De papieren editie van 1999 heb ik nog ergens en daar heb ik heel veel muziek door leren kennen
Met TTB (WM) jaquote:
Vroeger plakte mijn vader de papieren lijst uit de krant op de keukendeurquote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben een OG.
De papieren editie van 1999 heb ik nog ergens en daar heb ik heel veel muziek door leren kennen
De top 2000 is ook een van de redenen dat ik nogal van gitaarmuziek ben gaan houden.quote:Op zondag 28 december 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Same
Kerst met de hele familie. 2 ooms die de radio al klaar hadden staan om 12 uur s avonds (toen nog 2e Kerstdag denk ik?) omdat de top2000 ging beginnen.
wat ook een dag om er tussenuit te piepenquote:Op zondag 28 december 2025 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hadden ze wil gewild maart ja. De schoonmoeder van een van mijn medewerkers plotseling overleden op kerstmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |