Pull Me Under moet toch kunnen zou je zeggen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:30 schreef Momo het volgende:
Wanneer gaan we andere prog zoals Dream Theater, Tool en Ayreon erin stemmen?
Heeft Tool leuke platen gemaakt dan? Wat ik daar van ken is meestal gewoon 8 minuten gezapigheid zonder opbouwquote:Op zondag 28 december 2025 19:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet![]()
Tool staat er nog niet in?
Waarom? Deze is prima. Laat het lekker hierbij.quote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef Gretzl het volgende:
Lazarus van PT moet er sowieso ook ooit nog eens bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ook naar concert at sea gaanquote:
Omdat het een fijn nummer is?quote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Deze is prima. Laat het lekker hierbij.
Ik vind het gros van de muziek van Tool maar onnodige moeilijk doenerij.quote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef Evenstar het volgende:
Parabol en Parabola van Tool, gewoon als 1 nummer
Ja die laatste is vooral dat idd. En daarom veruit de minste wmb. Maar Undertow en Aenema staan bijv. gewoon hele catchy nummers opquote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Tool leuke platen gemaakt dan? Wat ik daar van ken is meestal gewoon 8 minuten gezapigheid zonder opbouw
Six Degrees of Inner Turbulence of Octavarium, langer dan Tubular Bells genot.quote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pull Me Under moet toch kunnen zou je zeggen.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Dit stukje is zo fucking lekker
[ afbeelding ]
Guitar Hero World Tourquote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pull Me Under moet toch kunnen zou je zeggen.
Zeker welquote:Op zondag 28 december 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Ah er gebeurt toch nog wel iets in dit nummer
Ik vind prog prima, maar variatie is beter en voor je het weet dan staan er 200 prog nummers in en beginnen we op 1 december. Nee dank je.quote:Op zondag 28 december 2025 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat het een fijn nummer is?
Ik onderschrijf ditquote:Op zondag 28 december 2025 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind prog prima, maar variatie is beter en voor je het weet dan staan er 200 prog nummers in en beginnen we op 1 december. Nee dank je.
quote:
Het is alleen totaal geen prognummer en totaal anders dan dezequote:Op zondag 28 december 2025 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind prog prima, maar variatie is beter en voor je het weet dan staan er 200 prog nummers in en beginnen we op 1 december. Nee dank je.
Niet op 1 december willen starten..quote:Op zondag 28 december 2025 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
lekker, ik doe mee, met rolletjesquote:Op zondag 28 december 2025 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik pak ondertussen even ananas met slagroom.
Hoeft ook niet, als wij het maar mooi vindenquote:
Het toverwoord is ✨️stemacties✨️quote:Op zondag 28 december 2025 19:34 schreef En1gma het volgende:
Ik sta er wel van de kijken dat dit de top 2000 haalt en bijvoorbeeld een Tool niet.
Heerlijk nummer, daar niet van!
Sowieso wel Trains eigenlijk. Dat is voor de mainstream ook nog wel een beetje te p(r)oggen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:32 schreef Gretzl het volgende:
Lazarus van PT moet er sowieso ook ooit nog eens bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik na afloop dood...quote:Op zondag 28 december 2025 19:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet op 1 december willen starten..
Fuck werk, een maand lang fokken
Lekker! Ook lekker zonder ananas.quote:Op zondag 28 december 2025 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik pak ondertussen even ananas met slagroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |