Ze hebben tegenwoordig bij vrijwel elk nummer een passende fotoquote:Op zondag 28 december 2025 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het beste nummer van de hele top 2000En ik was verrast dat ze een foto hebben in dat café.
Is ook totaal geen bekende band bij het mainstream publiek, maar echt goedquote:
Ik op Werchter. Had er niets van verwacht, maar was ijzersterkquote:Op zondag 28 december 2025 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Steven god solo live gezien op Bospop in ik dacht 2015![]()
![]()
Tool - Schism zou toch moeten kunnen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:30 schreef Momo het volgende:
Wanneer gaan we andere prog zoals Dream Theater, Tool en Ayreon erin stemmen?
Plausibel jaquote:Op zondag 28 december 2025 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dit uit 1974 kwam had jij het verschrikkelijk gevonden
hou dat maar lekker in de snobquote:Op zondag 28 december 2025 19:30 schreef Momo het volgende:
Zegt mij ook niet zo snel ietsquote:
Jeetjequote:
Niet wmbquote:Op zondag 28 december 2025 19:30 schreef Momo het volgende:
Alsjeblieft nietquote:Op zondag 28 december 2025 19:30 schreef Momo het volgende:
Wanneer gaan we andere prog zoals Dream Theater en Ayreon erin stemmen?
Staat er pas voor de 3e keer in, dus niet heel gek.quote:Op zondag 28 december 2025 19:28 schreef Isorden het volgende:
Ik zal dit vast in eerdere edities van de lijst wel eens gehoord hebben...
Kan het me niet herinneren
Maak me gekkkkquote:
Dat vinden de mensen mooierquote:Op zondag 28 december 2025 19:30 schreef alopio het volgende:
En dan te bedenken dat er 324 platen van fregle en freek hoger staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |