Iggy?quote:Op zondag 28 december 2025 19:22 schreef Berkery het volgende:
Ik heb op een andere Passenger gestemd
I am the passenger?quote:Op zondag 28 december 2025 19:22 schreef Berkery het volgende:
Ik heb op een andere Passenger gestemd
Alsof die last heeft van vaginale schimmelquote:Op zondag 28 december 2025 19:23 schreef Gehenna het volgende:
Wat is dit voor stemgeluid dan mensen.![]()
Passenger 1,5 jaar geleden op Live /s Live in Antwerpen gezien, was verrassend leuk/sterk. De man heeft sterke verhalen en een sympathieke uitstraling. En veel meer in z'n mars dan enkel Let It Goquote:Op zondag 28 december 2025 19:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat jij deze Skyradio shit knakker een god noemt en Focus slecht vindt...
Die had ik in mijn hoofd toen ik even snel door de lijst scrolde, maar het bleek de naam van de artiest te zijn nuquote:
Dit kan ik trouwens beamen, niet van dit specifieke optreden maar wel anderequote:Op zondag 28 december 2025 19:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Passenger 1,5 jaar geleden op Live /s Live in Antwerpen gezien, was verrassend leuk/sterk. De man heeft sterke verhalen en een sympathieke uitstraling. En veel meer in z'n mars dan enkel Let It Go
Iets over Huub?quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Szura het volgende:
Iemand eigenlijk nog een humoristisch berichtje op het scherm weten te krijgen?
Die komt toch nog?quote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind zijn nummer Iggy Pop geslaagder
quote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Ik zou in de zomer van 2022 naar Passenger gaan met een vriendin. Kaartjes gekocht voordat ik ziek werd.
Dat is er helaas nooit van gekomen
Nee al geweestquote:
Heeft dat toch nog iets goeds gebracht dusquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Ik zou in de zomer van 2022 naar Passenger gaan met een vriendin. Kaartjes gekocht voordat ik ziek werd.
quote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Zalm?quote:
Zegquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft dat toch nog iets goeds gebracht dus
Pittig gekruide kippenpoten met pomme duchesse en stoofpeertjesquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Zalm?
Oh nee dat is niet meer verkrijgbaar omdat @:peaceman alles moet opvreten de afgelopen 24 dagen
Wat?quote:
Zonde zeg. Hopelijk gaat het er ooit nog eens van komen om hem live te zien, dan ga je je zeker vermakenquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Sowquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft dat toch nog iets goeds gebracht dus
Ja, als je liever naar dikke mannen die pijltjes gooien gaat kijken, dan is de muziek wel heel matigquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Gelukkig begint het dartsen zo weer. Wat een walgelijk nummer
quote:
Wat is er dan met Passenger gebeurd?quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit kan ik trouwens beamen, niet van dit specifieke optreden maar wel andere
Inspirerend verhaal wel.
Preciesquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Komt-ie dan zo
Stemplaat der stemplaten
and now!quote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben weer thuis! I arrived somewhere and it's here
Stoofperen genotquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pittig gekruide kippenpoten met pomme duchesse en stoofpeertjes
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde zeg. Hopelijk gaat het er ooit nog eens van komen om hem live te zien, dan ga je je zeker vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |