Heeft dat toch nog iets goeds gebracht dusquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Ik zou in de zomer van 2022 naar Passenger gaan met een vriendin. Kaartjes gekocht voordat ik ziek werd.
Dat is er helaas nooit van gekomen
quote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Ik zou in de zomer van 2022 naar Passenger gaan met een vriendin. Kaartjes gekocht voordat ik ziek werd.
Zalm?quote:
Zegquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft dat toch nog iets goeds gebracht dus
Pittig gekruide kippenpoten met pomme duchesse en stoofpeertjesquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Zalm?
Oh nee dat is niet meer verkrijgbaar omdat @:peaceman alles moet opvreten de afgelopen 24 dagen
Wat?quote:
Zonde zeg. Hopelijk gaat het er ooit nog eens van komen om hem live te zien, dan ga je je zeker vermakenquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Sowquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft dat toch nog iets goeds gebracht dus
Ja, als je liever naar dikke mannen die pijltjes gooien gaat kijken, dan is de muziek wel heel matigquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Gelukkig begint het dartsen zo weer. Wat een walgelijk nummer
quote:
Wat is er dan met Passenger gebeurd?quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit kan ik trouwens beamen, niet van dit specifieke optreden maar wel andere
Inspirerend verhaal wel.
Preciesquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Komt-ie dan zo
Stemplaat der stemplaten
and now!quote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben weer thuis! I arrived somewhere and it's here
Stoofperen genotquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pittig gekruide kippenpoten met pomme duchesse en stoofpeertjes
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde zeg. Hopelijk gaat het er ooit nog eens van komen om hem live te zien, dan ga je je zeker vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |