Nederlandse Vereniging van Hoefsmeden ?quote:
Hausweiberquote:Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging van Hoefsmeden ?
Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging van Hoefsmeden ?
Lekker!quote:Op zondag 28 december 2025 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
Nederlandse Vereniging Voor Hopjesvla
[ afbeelding ]
stand van wat?quote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon nog een keer, voor degene die niet teruglezen:
De stand tm 27.12:
[ afbeelding ]
En de stand van vorige week:
[ afbeelding ]
Het is je vergeven.quote:Op zondag 28 december 2025 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, zat een foutje in de scores. Bij ene paar was de 28e al meegenomen. Voor de stand doet het verder niet zoveel. Wel de nieuwe neergezet hierboven.
Kan gebeuren ...quote:Op zondag 28 december 2025 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
En die van vandaag ging het gokken bij mij niet zo goed.
Ik baal regelmatig als het weer eens in LA of NY is en ik het net andersom doequote:Op zondag 28 december 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij hebt er niet zo'n last van, verkeerd gokken. Meneer nummer 1.
Ja dat blijft wel een dingetje en is dan gelijk een enorm verschil. De ene of andere kant van NL is niet zo'n groot verschil.quote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik baal regelmatig als het weer eens in LA of NY is en ik het net andersom doe
Lijkwitquote:Op zondag 28 december 2025 20:15 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje ik zag je bij Binnenstebuiten
https://ibb.co/sJqR9gSG
quote:
Terwijl je bloedrood zou verwachtenquote:
Da's een van m'n favoriete Youtube kanalenquote:
Had ook gekend.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl je bloedrood zou verwachten
Als hij binnenstebuiten wordt getrokken is dat echt wat er gaat gebeuren hoorquote:
Er is niemand die het aandurft zijn 2 duimen in mijn reet te drukken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij binnenstebuiten wordt getrokken is dat echt wat er gaat gebeuren hoor
Het gaat dan toch niet via je reetquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is niemand die het aandurft zijn 2 duimen in mijn reet te drukken.
Oude dames die de tip geven om brood als laatst te doen, goede tip.quote:
Klopt.quote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij binnenstebuiten wordt getrokken is dat echt wat er gaat gebeuren hoor
quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is niemand die het aandurft zijn 2 duimen in mijn reet te drukken.
Hij doet dit al lang en blijft verrassen doordat hij niet vierkant isquote:Op zondag 28 december 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oude dames die de tip geven om brood als laatst te doen, goede tip.![]()
Die worstjes die hij naar binnen schuift met die grote baard vond ik grappig om te zien.![]()
Toen hij de sandwich wilde gaan eten zaten de oude dames nee te schudden, oftewel, wacht nou met dat brood.![]()
Verder snap ik niet waarom iemand dit doet en best zonde eigenlijk, van het eten en voor je lichaam.
Volgens mij is het ook een bepaalde sliktechniek. En ja maag wordt wel steeds groter als je dit vaak doet. Geen idee waarom hij nog niet vierkant is, misschien kotst hij alles eruit daarna. Geen idee.quote:Op zondag 28 december 2025 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij doet dit al lang en blijft verrassen doordat hij niet vierkant is
Hij eet niet meer kcal per week als verstandig, doet heel heel veel krachttraining (dus verbrandt ook veel); hij eet dus niet 3x per dag + tussendoortjes, maar in de opname weken 1 of 2 keer in die week.,quote:Op zondag 28 december 2025 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een bepaalde sliktechniek. En ja maag wordt wel steeds groter als je dit vaak doet. Geen idee waarom hij nog niet vierkant is, misschien kotst hij alles eruit daarna. Geen idee.
Ah ja, als je goed beweegt dan raak je dat wel weer kwijt. Zeker met krachttraining.quote:Op zondag 28 december 2025 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij eet niet meer kcal per week als verstandig, doet heel heel veel krachttraining (dus verbrandt ook veel); hij eet dus niet 3x per dag + tussendoortjes, maar in de opname weken 1 of 2 keer in die week.,
Dat heb ik opgemaakt uit wat ie deelt in zijn video's.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 20:43 schreef chufi het volgende:
Ik zie regelmatig dit soort eet challenges ... En de meeste mensen zijn niet dik of juist zelfs mager en klein ..
Jij bent gewoon jaloersquote:
quote:
Dat zeg ik,quote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]![]()
twee van die lapjes vlees, en een beetje friet.
heb ik genoeg aan.
en dan eet ik om ervan te genieten. niet om het zo snel mogelijk naar binnen te schuiven.
en dat achterlijke nepstemmetje op de achtergrond
Ik ook hoor en geen jaloezie, ik eet ook om er van te genieten. Dit is puur om te winnen en voor kijkers, dan doe ik liever een spelletje op het internet.quote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]![]()
twee van die lapjes vlees, en een beetje friet.
heb ik genoeg aan.
en dan eet ik om ervan te genieten. niet om het zo snel mogelijk naar binnen te schuiven.
en dat achterlijke nepstemmetje op de achtergrond
Hoezo jaloers, ik vind het soms grappig om te zien maar vind ze ook compleet gestoord en ook zonde van het eten.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 28 december 2025 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoezo jaloers, ik vind het soms grappig om te zien maar vind ze ook compleet gestoord en ook zonde van het eten.
Ik zie het gewoon als kijken naar iemand die z'n werk doet.quote:Op zondag 28 december 2025 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
En klik in zulke filmpjes steeds een minuutje door om het een beetje te zien, het hele filmpje zo gewoon kijken vind ik niet zo leuk.
Maar dat is mijn zuinigheid die er dus ook niet zo goed tegen kan, dubbel, geinig maar ook zonde. En ik zou het absoluut niet willen doen.
Toen ik dit las, las ik het wel even verkeerd, dus ik klik het aan en is het wel van het liedje wat ik eerst dacht te lezen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Me so hungry
Ok, dan is dat wel flink veranderd, jaren geleden was het vooral voor de eer dacht ik. Als het je lukte.quote:Op zondag 28 december 2025 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als kijken naar iemand die z'n werk doet.
Zijn gezin leeft er grotendeels van, en hij moet er ook best veel voor reizen.
Nee joh, minister namens bbb op pvvquote:
ik las "viennetta" ipv vendettaquote:Op zondag 28 december 2025 21:09 schreef chufi het volgende:
Ondertussen wordt er vuur gespuwd
Al een tijdje onrustig en men is bang dat er mogelijk een deel afbreekt en in zee verdwijnt met ernstige gevolgen ///
Ja, echt he.quote:
Nope, fresh had gelijk.quote:Op zondag 28 december 2025 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, minister namens bbb op pvv
Van dezelfde vader?quote:Op zondag 28 december 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, fresh had gelijk.
Mijn dochter is best wel een draak, paar jaar terug zei ze tegen mij, waarom zoek je geen rijke kerel, ik weer uitleggen dat het daar helemaal niet om gaat. Echt hoor, ik heb 2 aparte en verschillende kinderen.
Ja, ze hebben dezelfde vader en ze hebben van ons allebei bepaalde trekjes overgenomen of geerft. Of hoe je dat schrijft, dna van allebei iig.quote:
Ja DNA .... dat van mij is volgens mij ook verspreid over 2 moeders ...quote:Op zondag 28 december 2025 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ze hebben dezelfde vader en ze hebben van ons allebei bepaalde trekjes overgenomen of geerft. Of hoe je dat schrijft, dna van allebei iig.
Dit klinkt ehm fouter dan het vast isquote:Op zondag 28 december 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja DNA .... dat van mij is volgens mij ook verspreid over 2 moeders ...
Jij hebt toch maar 1 dochter? Vertel? Ikke nieuwsgierig nu. Of bedoel je gewoon alleen je lichaamsvloeistof.quote:Op zondag 28 december 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja DNA .... dat van mij is volgens mij ook verspreid over 2 moeders ...
Je kan er 2 kanten mee op.quote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit klinkt ehm fouter dan het vast is
Maar uh, ook daar kan je nog records in zetten?quote:Op zondag 28 december 2025 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
En nee mijn dochter doet dat niet, die verdient meer dan genoeg met haar werk wat niet in de prostitutie is.![]()
Waarom ze het mij aanbeveelt weet ik dan ook weer niet.![]()
Ik geef de schuld aan de alcohol.
Fout ja iddquote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit klinkt ehm fouter dan het vast is
quote:Op zondag 28 december 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, ook daar kan je nog records in zetten?
Meer dan 1000 mannen op een dag moet je dan wel even 'afwerken' geloof ik
Ging toch om Only.fans das anders tochquote:Op zondag 28 december 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, ook daar kan je nog records in zetten?
Meer dan 1000 mannen op een dag moet je dan wel even 'afwerken' geloof ik
Bij dat laatste zat bij BB al een flinke steek los.quote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Gezien, niet normaal. En ook niet gezond natuurlijk. Zeker niet voor je brein.
En ze had toch wel wat pilletjes en kuurtje nodig daarnaquote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Gezien, niet normaal. En ook niet gezond natuurlijk. Zeker niet voor je brein.
Een beetje de combinatie van Only fans en die eet wedstrijden.quote:Op zondag 28 december 2025 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging toch om Only.fans das anders toch
Terwijl de jeugd wel weer steeds preutser aan het worden is tochquote:Op zondag 28 december 2025 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
Wat dat betreft is ook de wereld flink verandert. En wat mensen er van denken en doen.
Ja OK.. niet mijn stuff om naar te kijken m maar I knowquote:Op zondag 28 december 2025 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een beetje de combinatie van Only fans en die eet wedstrijden.
Want als vrouw je laten nemen door zoveel kerels is ook een wedstrijd geworden, wie kan de meeste over zich heen laten gaan. En uiteraard filmen en nog meer geld aan verdienen.
Ik droomde ooit van 11. Werd doodmoe wakker.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik droomde ooit van 11. Werd doodmoe wakker.
Nou lijkt het me voor een man technisch al onmogelijk, 1000 op 1 dag.quote:
Ja en dat heet dan een hoer maar dat mag je dus niet meer zeggen van heel veel vrouwen die dat doen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:28 schreef fietsie het volgende:
Neuh OF is toch ook gewoon verkopen van je assets ? En dat heeft een vrij traditionele naam.
Wat ik alleen niet snap is wat de klanten er opwindend aan vinden; er is toch niets opwindends aan iemand die helemaal niet -voor jou- iets laat zien? Maar tbv de accountant en de belastingdienst ?
En dan nog terugfietsenquote:Op zondag 28 december 2025 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat zo? Waarom dan al?quote:
Ja dat je de goede voornaam bij de bijbehorende vorm ladyparts kan onthouden, in 11-voud terwijl je beziggehouden wordtquote:
Ja echt walgelijk gewoon, ze was ook voor een groot deel afwezig en in haar eigen hoofd.quote:Op zondag 28 december 2025 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze had toch wel wat pilletjes en kuurtje nodig daarna
quote:
ik wel denk ikquote:
In het openbaar maar dat komt omdat je overal gefilmd wordt en ongevraagd op het internet wordt gezet. Dus meer zelf bescherming ipv preutsheid.quote:Op zondag 28 december 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl de jeugd wel weer steeds preutser aan het worden is toch
quote:Op zondag 28 december 2025 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach, zo lang ze het zelf wil moeten ze het echt zelf weten.quote:
Ken je Jeff Dunham, die buikspreker?quote:Op zondag 28 december 2025 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap het concept van die 72 maagden ook nooit zo.
Als het iets seksueels is iig, laat je alleen je voeten zien op only fans, dan kun je misschien nog zeggen dat je geen hoer bent maar zodra je je vrouwelijke delen laat zien en je krijgt er geld voor, ben je een hoer.quote:
Volgens mij draait het er dan op dat er misschien 1tje tussenzit die niet van het figuur walgt en hem haar huis binnelaat? Zoiets?quote:Op zondag 28 december 2025 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap het concept van die 72 maagden ook nooit zo.
Tuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je Jeff Dunham, die buikspreker?
Luie donder, hup hup die trap afquote:Op zondag 28 december 2025 21:33 schreef fietsie het volgende:
Meh m'n limo is op. En ik wil zo heel erg niet de trap meer af.
En dat met zo weinig windquote:
Die had er met Walter ooit een stukje over.quote:
Tommy Cooperquote:Op zondag 28 december 2025 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en door naar het volgende onderwerp.![]()
Een buikspreekpop.
* FreshFruit gaat even zoeken.quote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had er met Walter ooit een stukje over.
Het is geen beloning, het is een straf die 72 maagden. 72 vrouwen die alles pijnlijk vinden en niets willen. ......
Wat mij betreft is een hoer iemand die een ander echt aan/in haar laat zitten. De rest kan je ook actrice noemen, zijn er ook genoeg geweest die naakt op tv waren. Ook in mainstreams films.quote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het iets seksueels is iig, laat je alleen je voeten zien op only fans, dan kun je misschien nog zeggen dat je geen hoer bent maar zodra je je vrouwelijke delen laat zien en je krijgt er geld voor, ben je een hoer.
En nogmaals, ik heb er niets op tegen alleen zou ik het zelf niet willen. Misschien ben ik dan wel gewoon dom omdat het nu wel veiliger is via een webcam, dan nog genoeg mannen die je kunnen vinden en kunnen gaan stalken en weet ik het wat nog meer.
En het was niet Walter maar Achmed.quote:
Klopt wel alleen ben ik te veel met verschrikkelijke mensen om gegaan die je voor minder al een hoer noemen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is een hoer iemand die een ander echt aan/in haar laat zitten. De rest kan je ook actrice noemen, zijn er ook genoeg geweest die naakt op tv waren. Ook in mainstreams films.
The dead Terrorist. Klinkt ook meer logisch.quote:Op zondag 28 december 2025 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En het was niet Walter maar Achmed.
Je moet vooral niet doen wat je niet wil. En als jij geen OF wil beginnen dan begin je geen OFquote:Op zondag 28 december 2025 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt wel alleen ben ik te veel met verschrikkelijke mensen om gegaan die je voor minder al een hoer noemen.![]()
Dat zal het wel zijn. En bang voor stalkers, ze weten je te vinden als ze willen, ook ervaring mee.En dan niet omdat ik in de prostitutie zat. Dat lijkt me gewoon nog veel gevaarlijker.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The dead Terrorist. Klinkt ook meer logisch.
Ik weet toch niet wat ik wil, iig geen risico lopen dus dan ook niet zulke dingen doen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet vooral niet doen wat je niet wil. En als jij geen OF wil beginnen dan begin je geen OF
Die stalkers moeten zich gewoon gedragen
Dus geen OF en dat is primaquote:Op zondag 28 december 2025 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat ik wil, iig geen risico lopen dus dan ook niet zulke dingen doen.
En ja, zeg dat maar tegen stalkers.
quote:Op zondag 28 december 2025 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind er echt niets aan, die Jeff Dunham met zijn stomme pop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Wel een makkelijke manier om geld te verdienen hoor ik vaak, zelfs van mijn eigen dochter.quote:Op zondag 28 december 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus geen OF en dat is prima
is goed, wijs me even naar ze?
quote:Op zondag 28 december 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Verschrikkelijk, ik ga het ook echt niet aanklikken. Nooit wat aan gevonden ook. Tommy Cooper kan ik dan nog wel een beetje aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn er dus niet erg goed in?quote:Op zondag 28 december 2025 21:56 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk nu een stel uit Wales die boten restaureren; hebben ze voor een vermogen nieuwe schroeven en schroefassen gemonteerd en dan trilt de zooi alsnog half uit elkaar..
Dat is ook zonde dan en frustrerend voor hun.quote:Op zondag 28 december 2025 21:56 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk nu een stel uit Wales die boten restaureren; hebben ze voor een vermogen nieuwe schroeven en schroefassen gemonteerd en dan trilt de zooi alsnog half uit elkaar..
Dat zou je ook kunnen zeggen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn er dus niet erg goed in?
Ze hebben vooral pech, en het schip was door een onverlaat met draaiende schroeven op een stenen bodem geprakt voor ze het kochten.quote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn er dus niet erg goed in?
Ik kijk wel eens filmpjes van mannen die vrouwen hard de lucht in gooienquote:Op zondag 28 december 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kijk wel eens filmpjes van mannen die fossielen zoeken en dan schoonmaken, is ook een priegelwerkje hoor.
Pech oke. Maar dan moeten ze meer renoveren en werkt alles daarna toch goedquote:Op zondag 28 december 2025 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze hebben vooral pech, en het schip was door een onverlaat met draaiende schroeven op een stenen bodem geprakt voor ze het kochten.
En de dieseltanks waren gereinigd, tenminste, het compartiment met een inspectieluik. De rest zat vol brokken zwarte meuk
Minimale kromming in assen enz.
Zo werken boten (en auto's, motoren en aanverwanten) niet he? Die renoveer je / herstel je, en dan naaien ze je een paar weken later een nieuw defect aan.quote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pech oke. Maar dan moeten ze meer renoveren en werkt alles daarna toch goed
quote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens filmpjes van mannen die vrouwen hard de lucht in gooien
Ik vond time-team een leuk programma.quote:Op zondag 28 december 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kijk wel eens filmpjes van mannen die fossielen zoeken en dan schoonmaken, is ook een priegelwerkje hoor.
En daarom moet je het dus kunnen hequote:Op zondag 28 december 2025 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo werken boten (en auto's, motoren en aanverwanten) niet he? Die renoveer je / herstel je, en dan naaien ze je een paar weken later een nieuw defect aan.
Oeh dit herken ik wat betreft auto's, iets met Volvo'squote:Op zondag 28 december 2025 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo werken boten (en auto's, motoren en aanverwanten) niet he? Die renoveer je / herstel je, en dan naaien ze je een paar weken later een nieuw defect aan.
Ja, dat heb ik vaak gekeken. Pas nog trouwens. Met nieuwe presentatoren.quote:Op zondag 28 december 2025 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond time-team een leuk programma.
quote:Op zondag 28 december 2025 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]WTF zijn dat voor filmpjes dan? Dans filmpjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zondag 28 december 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Ah ja, die doen dat ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo knap en gedurfd.
![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Oow professioneel crotch-sniffing met gooi-girls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Kijk die onderste evenquote:Op zondag 28 december 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, die doen dat ook.Zo knap en gedurfd.
Gedaan, die was korter, zat die bovenste eerst te kijken. Je moet er wel een beetje gek voor zijn ja.quote:
Die Delany is echt gek, des te fouter het lijkt te gaan des te harder zij gaat lachenquote:Op zondag 28 december 2025 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gedaan, die was korter, zat die bovenste eerst te kijken. Je moet er wel een beetje gek voor zijn ja.![]()
Door die series over cheerleaders weet ik nu ook dat die vrouwen vaak al op jonge leeftijd nieuwe knieën en heupen nodig hebben, jeej topsport.
Mijn gymleraar op de middelbare school had samen met zijn vrouw een fysiotherapie bedrijf gespecialiseerd in ballerina's, danseressen en gymnastes die de 20 voorbij kwamen, en daardoor allerlei problemen met pezen en banden kregen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gedaan, die was korter, zat die bovenste eerst te kijken. Je moet er wel een beetje gek voor zijn ja.![]()
Door die series over cheerleaders weet ik nu ook dat die vrouwen vaak al op jonge leeftijd nieuwe knieën en heupen nodig hebben, jeej topsport.
Van de week ergens een stuk van een voormalig tophockeyster. Die kreeg van een orthopeed ook zo'n vraag, hoe het met haar gestel was en of ze al wat had laten vervangenquote:Op zondag 28 december 2025 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn gymleraar op de middelbare school had samen met zijn vrouw een fysiotherapie bedrijf gespecialiseerd in ballerina's, danseressen en gymnastes die de 20 voorbij kwamen, en daardoor allerlei problemen met pezen en banden kregen.
Klopt ook, eigenlijk bij de meeste dingen die je fanatiek doet, krijg je bepaalde blessures, pianisten aan hun handen, voetballers hun knieën, ballerina's wat jij zegt, cheerleaders vooral heupen en knieën, pornoactrices stoma's rond hun 35e, rokers longkanker, alcoholisten lever of milt, typistes aan hun handen, veel cola drinken veel maagklachten.quote:Op zondag 28 december 2025 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn gymleraar op de middelbare school had samen met zijn vrouw een fysiotherapie bedrijf gespecialiseerd in ballerina's, danseressen en gymnastes die de 20 voorbij kwamen, en daardoor allerlei problemen met pezen en banden kregen.
Als je een duim probleem hebt is het lastig om ze vast te houden, kun je dat krijgen door te veel te lezen, dat weet ik dan weer niet en misschien eerder een leesbril nodig oh en oppassen voor je nek en schouders. Ga je er te veel in op en let je niet op je houding, krijg je zeker wel last na een paar jaar.quote:
Ik word blij van die filmpjes van hem, gewoon grappigquote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
Het einde van dat filmpje is ook wel top, dat die grote kerel opgevangen wil worden, best een groot risico, kleine vrouw van ik denk onder de 60 kilo naar een grote kerel opvangen.
Houding heb ik idd gemerkt een tijdje terug, weken pijn gehadquote:Op zondag 28 december 2025 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je een duim probleem hebt is het lastig om ze vast te houden, kun je dat krijgen door te veel te lezen, dat weet ik dan weer niet en misschien eerder een leesbril nodig oh en oppassen voor je nek en schouders. Ga je er te veel in op en let je niet op je houding, krijg je zeker wel last na een paar jaar.
Heel knap wat ze doen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik word blij van die filmpjes van hem, gewoon grappig
Plus best knap wat ze allemaal doen.
Kijk, ook met lezen kan het verkeerd gaan in je lichaam.quote:Op zondag 28 december 2025 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Houding heb ik idd gemerkt een tijdje terug, weken pijn gehad![]()
Ik wissel steeds houding en manier van vasthouden af
Na 2 uurtjes lezen dacht ik het kan nog wel even, en daar kwamen zomaar 5 uren bij.quote:Op zondag 28 december 2025 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk, ook met lezen kan het verkeerd gaan in je lichaam.
En dat doe je nu wel goed dan. Je moet ook wel vermoed ik want zulke pijn wordt je meestal niet vrolijk van.
Nu ben ik wel benieuwd welk boek dat was.quote:Op zondag 28 december 2025 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Na 2 uurtjes lezen dacht ik het kan nog wel even, en daar kwamen zomaar 5 uren bij.
Ik kon niet eens meer opstaan of bewegen, daarna langzaam en stapje voor stapje en heel veel au
Zeer herkenbaar. Blijven bewegen, eventueel een wekker zetten en even rondlopen tussendoor. Dat heb ik nu geleerd afgelopen 2 jaar. Nergens in blijven hangen, niet te fanatiek en anders wekker zetten zodat ik het doorheb dat ik moet bewegen anders auw.quote:Op zondag 28 december 2025 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Na 2 uurtjes lezen dacht ik het kan nog wel even, en daar kwamen zomaar 5 uren bij.
Ik kon niet eens meer opstaan of bewegen, daarna langzaam en stapje voor stapje en heel veel au
Clive Barker - Weefwereldquote:Op zondag 28 december 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd welk boek dat was.
au is niet fijnquote:Op zondag 28 december 2025 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar. Blijven bewegen, eventueel een wekker zetten en even rondlopen tussendoor. Dat heb ik nu geleerd afgelopen 2 jaar. Nergens in blijven hangen, niet te fanatiek en anders wekker zetten zodat ik het doorheb dat ik moet bewegen anders auw.
Verstandig, ik ga zo ook. Slaap lekker voor straks.quote:Op zondag 28 december 2025 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
au is niet fijn![]()
Ik zit nu ook alweer te lang, dus ga zo maar in bed liggen
thanks, er ligt een mooi boek naast mijn hoofdkussenquote:Op zondag 28 december 2025 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig, ik ga zo ook. Slaap lekker voor straks.
Ik luister alleen nog maar boeken, ze lang vasthouden lukt niet meer.quote:Op zondag 28 december 2025 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
thanks, er ligt een mooi boek naast mijn hoofdkussen
Vandaag al naar een boek geluisterd en op mijn eettafel ligt een boek waar ik in gelezen heb.
En heb nog een paar uurtjes gewerkt. Ik werk echt ook volgende week letterlijk elke dag van de week
Misschien een beetje veel, maar ik ben blij voor jequote:Op zondag 28 december 2025 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
thanks, er ligt een mooi boek naast mijn hoofdkussen
Vandaag al naar een boek geluisterd en op mijn eettafel ligt een boek waar ik in gelezen heb.
En heb nog een paar uurtjes gewerkt. Ik werk echt ook volgende week letterlijk elke dag van de week
dat zijn dan weer wel leuke challengesquote:Op zondag 28 december 2025 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ze doen vaak challenges, erg vermakelijk.
Absoluut. En ze hebben vaak veel lol wat het kijken ook leuk maakt vind ik.quote:Op zondag 28 december 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
dat zijn dan weer wel leuke challenges
Klopt, ik kwam teveel uren tekort in mijn werk en heb er nu ineens veel bij. Dit is niet voor altijd dus ik pak nu de uren zoveel mogelijk tot het weer stopt. Daarna wachten tot de volgende.quote:Op zondag 28 december 2025 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik luister alleen nog maar boeken, ze lang vasthouden lukt niet meer.
En je werkt wel veel momenteel, zo had je even geen werk en zo ben je iedere dag bezig.Wel goed voor jezelf blijven zorgen.
Als je maar ook aan jezelf denkt, trusten.quote:Op zondag 28 december 2025 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik kwam teveel uren tekort in mijn werk en heb er nu ineens veel bij. Dit is niet voor altijd dus ik pak nu de uren zoveel mogelijk tot het weer stopt. Daarna wachten tot de volgende.
Bassie en Adriaan is jeugdsentiment Mario.quote:Op zondag 28 december 2025 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
in topic draaien zij door, 3 topics bij tub.bells met deze nederl. idiotenserie
quote:
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn elleboog gehad als gevolg van heel veel lezen. Dat was best pijnlijk.quote:Op zondag 28 december 2025 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je een duim probleem hebt is het lastig om ze vast te houden, kun je dat krijgen door te veel te lezen, dat weet ik dan weer niet en misschien eerder een leesbril nodig oh en oppassen voor je nek en schouders. Ga je er te veel in op en let je niet op je houding, krijg je zeker wel last na een paar jaar.
wat heeft lied met te maken ?quote:Op zondag 28 december 2025 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan is jeugdsentiment Mario.
Dat kwam in de serie voor.quote:
O dat is ook ergquote:Op maandag 29 december 2025 00:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn elleboog gehad als gevolg van heel veel lezen. Dat was best pijnlijk.
Morguhquote:Op maandag 29 december 2025 07:10 schreef Karzai het volgende:
Moin, straks ook weer werken, het feest is weer voorbij
https://www.at5.nl/artike(...)litie-doet-onderzoek
Weer een kort weekje en dan is het voorlopig weer uit met de pret.quote:Op maandag 29 december 2025 07:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
thx, woensdag en donderdag weer vrij gelukkig, fijne dag mensen![]()
[ afbeelding ]
Dan gaan we alweer rap richting de lente gelukkig, beetje positief blijven Dotteke!quote:Op maandag 29 december 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer een kort weekje en dan is het voorlopig weer uit met de pret.
Gaat vast goed komenquote:Op maandag 29 december 2025 07:43 schreef mschol het volgende:
ik ben moed aan het verzamelen om ook klaar te maken voor de laatste 3 werkdagen van het jaar
Ik bedoel de pret voor jouquote:Op maandag 29 december 2025 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan gaan we alweer rap richting de lente gelukkig, beetje positief blijven Dotteke!
[ afbeelding ]
Ik hoorde al van mijn dochter dat het echt spekglas was buiten.quote:
ohja, vast wel, maar gewoon na meerdere vrije dagen weinig zin inquote:
Ik kreeg hier op zaterdagavond om 21.00 uur nog een pakket voor de buurvrouw van postnlquote:Op maandag 29 december 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ohja, vast wel, maar gewoon na meerdere vrije dagen weinig zin in
en dan is het woensdag wachten wanneer ik naar huis mag..
niet erg als ik wat langer moet blijven opzich (daarvoor krijg ik ook meer betaald)
maar beter maakt postnl er niet weer een mega latertje van
Studieboeken. De grootste boosdoener was waarschijnlijk Liddell & Scott, een loodzwaar boek.quote:Op maandag 29 december 2025 06:46 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is ook erg![]()
Welk boek was dat en welke houding lag of zat je in?
Ja het was bij het stoplicht. Bij het stoppen en daarna weer bij het wegrijdenquote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde al van mijn dochter dat het echt spekglas was buiten.
Is het goed gegaan?
Gelukkig maar, kan zo verradelijk zijn als het op een bepaalde plek in een keer glad is.quote:Op maandag 29 december 2025 08:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het was bij het stoplicht. Bij het stoppen en daarna weer bij het wegrijden
Morguh, heb anders helemaal geen likeje gehadquote:Op maandag 29 december 2025 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
Mogge, vandaag is likejes dag, voor mij dan iig.![]()
Gister gelukkig niets gemerkt van gladheid, zoals mijn zoon zei, mam het is 6 graden.![]()
Ook al snap ik dat het in Friesland vaak wat anders gaat dan hier in de randstad.
Nu tijd voor een bakkie pleur, werkse voor alle mensjes die dat moeten doen vandaag en de rest, let op je houding.![]()
Terug gescrold en een paar likejes gegeven.quote:Op maandag 29 december 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, heb anders helemaal geen likeje gehad![]()
Ja hoorde net bij de buren al dat er iemand gevallen was door de gladheid en Drakin had het ook al ondervonden
Lol heb je een dagtaak aanquote:Op maandag 29 december 2025 10:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker he, had ook niet alles geliked maar misschien vanaf nu maar doen.
Ja, je kan niet voorzichtig genoeg zijn, een heup is zo gebroken.quote:Op maandag 29 december 2025 10:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Terug gescrold en een paar likejes gegeven.![]()
En vallen door gladheid is ruk, ik loop echt wel voorzichtig nu op bepaalde plekken, ondans wat mijn zoonmormel allemaal roeptoetert.
Ja dat dus. Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 29 december 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je kan niet voorzichtig genoeg zijn, een heup is zo gebroken.
Lol.quote:Op maandag 29 december 2025 10:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen in dit topic dan, niet op heel fok, anders een flinke taak inderdaad.
Zet er een score tegenover en ik vermoed dat er mensen zijn die dat dan echt gaan doen.quote:
Er is een tijdje terug iemand geweest die iedereen posten van zichzelf liet like om zo hoog morgen in de top 500 te komenquote:Op maandag 29 december 2025 10:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zet er een score tegenover en ik vermoed dat er mensen zijn die dat dan echt gaan doen.![]()
Mij niet gezien iig.
Je kan hem altijd terug draaien en zeggen dat je nog niet goed wakker was omdat het maandagmorgen was en je nog geen koffie had gehadquote:Op maandag 29 december 2025 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb nu alweer spijt van mijn uitspraak Dot.En dan zit ik nu alleen nog maar met jou te kletsen.
quote:Op maandag 29 december 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is een tijdje terug iemand geweest die iedereen posten van zichzelf liet like om zo hoog morgen in de top 500 te komen
Goed plan.quote:Op maandag 29 december 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem altijd terug draaien en zeggen dat je nog niet goed wakker was omdat het maandagmorgen was en je nog geen koffie had gehad
Klopt.quote:Op maandag 29 december 2025 11:16 schreef Domnivoor het volgende:
Het schiet zijn doel ook voorbij als je alles gaat likken.
Omg wat een lage score voor jou, dat beloofd niet veel goeds dan.quote:Op maandag 29 december 2025 12:13 schreef chufi het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #351 (29.12.2025)
I scored 564/1000🎟️🍿
1️⃣📍3.1K km - 🗓️32 yrs - 🙈46/200
2️⃣📍1.3K km - 🗓️16 yrs - 🥈132/200
3️⃣📍1.8K km - 🗓️78 yrs - 🙈54/200
4️⃣📍9.8 km - 🗓️25 yrs - 🥈135/200
5️⃣📍4.5 km - 🗓️3 yrs - 🥇197/200
https://movies.whentaken.com
Heb mn dag niet ...quote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg wat een lage score voor jou, dat beloofd niet veel goeds dan.
Vond hem ook echt niet makkelijkquote:
A. Jij ging weg toch?quote:
Ben jij die rechtsequote:
Ik heb de foto gemaaktquote:
A. Nee ik zei alleen even in het algemeen tegen iedereen gedag zodat ik niet bezig blijf.quote:Op maandag 29 december 2025 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
A. Jij ging weg toch?
B. Hij wordt niet makkelijker in de loop van de dag, dus waarom zou je
C. Misschien vindt jij hem wel te doen, het verschilt echt.
Dudequote:Op maandag 29 december 2025 12:34 schreef Domnivoor het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #351 (29.12.2025)
I scored 424/1000🎟️
1️⃣📍948 km - 🗓️20 yrs - 🥈127/200
2️⃣📍4.0K km - 🗓️33 yrs - 🙈33/200
3️⃣📍1.4K km - 🗓️63 yrs - 🙈62/200
4️⃣📍466 km - 🗓️19 yrs - 🥈144/200
5️⃣📍12.6K km - 🗓️19 yrs - 🙈58/200
https://movies.whentaken.com
Kuala Lumpur had ik echt niet herkend hoor. Australië ook niet.
Noemt hij nou Bassie en Adriaan een idiotenserie? Vollidioot.quote:Op zondag 28 december 2025 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan is jeugdsentiment Mario.
Nou, die mening ben ik wel eens met Mario.quote:Op maandag 29 december 2025 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noemt hij nou Bassie en Adriaan een idiotenserie? Vollidioot.![]()
Hey SBEquote:Op maandag 29 december 2025 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noemt hij nou Bassie en Adriaan een idiotenserie? Vollidioot.![]()
O daar zeg je wat, al is het voor mij nu wel 20 jaar geleden. Leunde ook altijd op ellebogen bij het lezen voor het slapen gaan, vooral wat grotere boeken. Jaren last van beide pinken en ringvingers gehad, alsof ze doof waren. Ging uiteindelijk over maar wat was dat lastig.quote:Op maandag 29 december 2025 08:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Studieboeken. De grootste boosdoener was waarschijnlijk Liddell & Scott, een loodzwaar boek.
Ik leunde met mijn ellebogen op tafel.
De ontsteking ging na een tijdje over. Daarna nooit meer klachten gehad.
We zaten vanmorgen samen te ontbijten en het collectieve idee was dat het zondag was.quote:Op maandag 29 december 2025 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er nog meer hier in de war met de dagen?
Dat is een ja dusquote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
We zaten vanmorgen samen te ontbijten en het collectieve idee was dat het zondag was.
Ja.quote:Op maandag 29 december 2025 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn baas was ook in de war, tussen werk- en vrije dagen. Die vroeg of ik koffie kwam doen morgen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Weer met beide beentjes op de grond na een dagje op het industrieterreinquote:Op maandag 29 december 2025 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dus op je vrije dag ga je werkkoffie doen?quote:Op maandag 29 december 2025 16:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn baas was ook in de war, tussen werk- en vrije dagen. Die vroeg of ik koffie kwam doen morgen.
Maar heel toevallig moest ik toch al in Leeuwarden zijn, of ik nou om 10:00 vertrek van huis, of 12:00, dat maakt me niet veel uit.
Ah ja, dat zal helpen als je werken moet.quote:Op maandag 29 december 2025 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weer met beide beentjes op de grond na een dagje op het industrieterrein
Heb je ook een oplossing?quote:
En dan over een goede week werk ik die week een ochtend niet, wat effectief een vrije dag oplevert.quote:Op maandag 29 december 2025 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus op je vrije dag ga je werkkoffie doen?
Vooruit dan, als er echt een duidelijk doel isquote:Op maandag 29 december 2025 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan over een goede week werk ik die week een ochtend niet, wat effectief een vrije dag oplevert.
Doel is me ook wel duidelijk; er moeten wat strategische keuzes uitgelegd worden aan RvB, en daarvoor moeten we even samen sparren over de te gebruiken termen
Gek hequote:Op maandag 29 december 2025 17:25 schreef Domnivoor het volgende:
Trump is boos op de toeristen.
[ afbeelding ]
Ze blijven weg.
Zou je dat willen bewijzen?quote:
Hoe de fuck zou ik dat moeten bewijzen.quote:
Wil je zeggen dat je het niet kan bewijzen?quote:Op maandag 29 december 2025 18:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe de fuck zou ik dat moeten bewijzen.
Zoek maar plaatjes op het internet van een kip en een mus.![]()
Als ze maar leuk zijn is dat ook primaquote:Op maandag 29 december 2025 18:36 schreef chufi het volgende:
Daar zijn veel gelijksoortige filmpjes van ... gaten in de vloer en huisdieren ... kat vs hond
Dat wil ik inderdaad zeggen, dat ik het niet kan bewijzen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je het niet kan bewijzen?
Een kip kan dus ook een mus zijn
aiquote:
Maar wordt nooit of te nimmer een badeend.quote:Op maandag 29 december 2025 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je het niet kan bewijzen?
Een kip kan dus ook een mus zijn
Heb je gezien wat jouw functie is?quote:Op maandag 29 december 2025 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wordt nooit of te nimmer een badeend.
Ik hoef alleen maar wat te badderen.quote:Op maandag 29 december 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat jouw functie is?
En blijven drijven.quote:Op maandag 29 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar wat te badderen.
Kijk even terug naar de afbeeldingen die ik vandaag gepost hebquote:Op maandag 29 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar wat te badderen.
Hoi Lovelyquote:
Ja hoorquote:
Hier ook alles okidoki..quote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Vandaag is zo’n verloren dag tussen kerst en de jaarwisseling.
Bij jou ook alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |