Ja dat je de goede voornaam bij de bijbehorende vorm ladyparts kan onthouden, in 11-voud terwijl je beziggehouden wordtquote:
Ja echt walgelijk gewoon, ze was ook voor een groot deel afwezig en in haar eigen hoofd.quote:Op zondag 28 december 2025 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze had toch wel wat pilletjes en kuurtje nodig daarna
quote:
ik wel denk ikquote:
In het openbaar maar dat komt omdat je overal gefilmd wordt en ongevraagd op het internet wordt gezet. Dus meer zelf bescherming ipv preutsheid.quote:Op zondag 28 december 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl de jeugd wel weer steeds preutser aan het worden is toch
quote:Op zondag 28 december 2025 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik droomde ooit van 11. Werd doodmoe wakker.
Ach, zo lang ze het zelf wil moeten ze het echt zelf weten.quote:
Ken je Jeff Dunham, die buikspreker?quote:Op zondag 28 december 2025 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap het concept van die 72 maagden ook nooit zo.
Als het iets seksueels is iig, laat je alleen je voeten zien op only fans, dan kun je misschien nog zeggen dat je geen hoer bent maar zodra je je vrouwelijke delen laat zien en je krijgt er geld voor, ben je een hoer.quote:
Volgens mij draait het er dan op dat er misschien 1tje tussenzit die niet van het figuur walgt en hem haar huis binnelaat? Zoiets?quote:Op zondag 28 december 2025 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap het concept van die 72 maagden ook nooit zo.
Tuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je Jeff Dunham, die buikspreker?
Luie donder, hup hup die trap afquote:Op zondag 28 december 2025 21:33 schreef fietsie het volgende:
Meh m'n limo is op. En ik wil zo heel erg niet de trap meer af.
En dat met zo weinig windquote:
Die had er met Walter ooit een stukje over.quote:
Tommy Cooperquote:Op zondag 28 december 2025 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en door naar het volgende onderwerp.![]()
Een buikspreekpop.
* FreshFruit gaat even zoeken.quote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had er met Walter ooit een stukje over.
Het is geen beloning, het is een straf die 72 maagden. 72 vrouwen die alles pijnlijk vinden en niets willen. ......
Wat mij betreft is een hoer iemand die een ander echt aan/in haar laat zitten. De rest kan je ook actrice noemen, zijn er ook genoeg geweest die naakt op tv waren. Ook in mainstreams films.quote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het iets seksueels is iig, laat je alleen je voeten zien op only fans, dan kun je misschien nog zeggen dat je geen hoer bent maar zodra je je vrouwelijke delen laat zien en je krijgt er geld voor, ben je een hoer.
En nogmaals, ik heb er niets op tegen alleen zou ik het zelf niet willen. Misschien ben ik dan wel gewoon dom omdat het nu wel veiliger is via een webcam, dan nog genoeg mannen die je kunnen vinden en kunnen gaan stalken en weet ik het wat nog meer.
En het was niet Walter maar Achmed.quote:
Klopt wel alleen ben ik te veel met verschrikkelijke mensen om gegaan die je voor minder al een hoer noemen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is een hoer iemand die een ander echt aan/in haar laat zitten. De rest kan je ook actrice noemen, zijn er ook genoeg geweest die naakt op tv waren. Ook in mainstreams films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |