Dan gaan we alweer rap richting de lente gelukkig, beetje positief blijven Dotteke!quote:Op maandag 29 december 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer een kort weekje en dan is het voorlopig weer uit met de pret.
Gaat vast goed komenquote:Op maandag 29 december 2025 07:43 schreef mschol het volgende:
ik ben moed aan het verzamelen om ook klaar te maken voor de laatste 3 werkdagen van het jaar
Ik bedoel de pret voor jouquote:Op maandag 29 december 2025 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan gaan we alweer rap richting de lente gelukkig, beetje positief blijven Dotteke!
[ afbeelding ]
Ik hoorde al van mijn dochter dat het echt spekglas was buiten.quote:
ohja, vast wel, maar gewoon na meerdere vrije dagen weinig zin inquote:
Ik kreeg hier op zaterdagavond om 21.00 uur nog een pakket voor de buurvrouw van postnlquote:Op maandag 29 december 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ohja, vast wel, maar gewoon na meerdere vrije dagen weinig zin in
en dan is het woensdag wachten wanneer ik naar huis mag..
niet erg als ik wat langer moet blijven opzich (daarvoor krijg ik ook meer betaald)
maar beter maakt postnl er niet weer een mega latertje van
Studieboeken. De grootste boosdoener was waarschijnlijk Liddell & Scott, een loodzwaar boek.quote:Op maandag 29 december 2025 06:46 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is ook erg![]()
Welk boek was dat en welke houding lag of zat je in?
Ja het was bij het stoplicht. Bij het stoppen en daarna weer bij het wegrijdenquote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde al van mijn dochter dat het echt spekglas was buiten.
Is het goed gegaan?
Gelukkig maar, kan zo verradelijk zijn als het op een bepaalde plek in een keer glad is.quote:Op maandag 29 december 2025 08:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het was bij het stoplicht. Bij het stoppen en daarna weer bij het wegrijden
Morguh, heb anders helemaal geen likeje gehadquote:Op maandag 29 december 2025 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
Mogge, vandaag is likejes dag, voor mij dan iig.![]()
Gister gelukkig niets gemerkt van gladheid, zoals mijn zoon zei, mam het is 6 graden.![]()
Ook al snap ik dat het in Friesland vaak wat anders gaat dan hier in de randstad.
Nu tijd voor een bakkie pleur, werkse voor alle mensjes die dat moeten doen vandaag en de rest, let op je houding.![]()
Terug gescrold en een paar likejes gegeven.quote:Op maandag 29 december 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, heb anders helemaal geen likeje gehad![]()
Ja hoorde net bij de buren al dat er iemand gevallen was door de gladheid en Drakin had het ook al ondervonden
Lol heb je een dagtaak aanquote:Op maandag 29 december 2025 10:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker he, had ook niet alles geliked maar misschien vanaf nu maar doen.
Ja, je kan niet voorzichtig genoeg zijn, een heup is zo gebroken.quote:Op maandag 29 december 2025 10:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Terug gescrold en een paar likejes gegeven.![]()
En vallen door gladheid is ruk, ik loop echt wel voorzichtig nu op bepaalde plekken, ondans wat mijn zoonmormel allemaal roeptoetert.
Ja dat dus. Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 29 december 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je kan niet voorzichtig genoeg zijn, een heup is zo gebroken.
Lol.quote:Op maandag 29 december 2025 10:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen in dit topic dan, niet op heel fok, anders een flinke taak inderdaad.
Zet er een score tegenover en ik vermoed dat er mensen zijn die dat dan echt gaan doen.quote:
Er is een tijdje terug iemand geweest die iedereen posten van zichzelf liet like om zo hoog morgen in de top 500 te komenquote:Op maandag 29 december 2025 10:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zet er een score tegenover en ik vermoed dat er mensen zijn die dat dan echt gaan doen.![]()
Mij niet gezien iig.
Je kan hem altijd terug draaien en zeggen dat je nog niet goed wakker was omdat het maandagmorgen was en je nog geen koffie had gehadquote:Op maandag 29 december 2025 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb nu alweer spijt van mijn uitspraak Dot.En dan zit ik nu alleen nog maar met jou te kletsen.
quote:Op maandag 29 december 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is een tijdje terug iemand geweest die iedereen posten van zichzelf liet like om zo hoog morgen in de top 500 te komen
Goed plan.quote:Op maandag 29 december 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem altijd terug draaien en zeggen dat je nog niet goed wakker was omdat het maandagmorgen was en je nog geen koffie had gehad
Klopt.quote:Op maandag 29 december 2025 11:16 schreef Domnivoor het volgende:
Het schiet zijn doel ook voorbij als je alles gaat likken.
Omg wat een lage score voor jou, dat beloofd niet veel goeds dan.quote:Op maandag 29 december 2025 12:13 schreef chufi het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #351 (29.12.2025)
I scored 564/1000🎟️🍿
1️⃣📍3.1K km - 🗓️32 yrs - 🙈46/200
2️⃣📍1.3K km - 🗓️16 yrs - 🥈132/200
3️⃣📍1.8K km - 🗓️78 yrs - 🙈54/200
4️⃣📍9.8 km - 🗓️25 yrs - 🥈135/200
5️⃣📍4.5 km - 🗓️3 yrs - 🥇197/200
https://movies.whentaken.com
Heb mn dag niet ...quote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg wat een lage score voor jou, dat beloofd niet veel goeds dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |