Nederlandse Vereniging van Hoefsmeden ?quote:
Hausweiberquote:Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging van Hoefsmeden ?
Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging van Hoefsmeden ?
Lekker!quote:Op zondag 28 december 2025 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
Nederlandse Vereniging Voor Hopjesvla
[ afbeelding ]
stand van wat?quote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon nog een keer, voor degene die niet teruglezen:
De stand tm 27.12:
[ afbeelding ]
En de stand van vorige week:
[ afbeelding ]
Het is je vergeven.quote:Op zondag 28 december 2025 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, zat een foutje in de scores. Bij ene paar was de 28e al meegenomen. Voor de stand doet het verder niet zoveel. Wel de nieuwe neergezet hierboven.
Kan gebeuren ...quote:Op zondag 28 december 2025 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
En die van vandaag ging het gokken bij mij niet zo goed.
Ik baal regelmatig als het weer eens in LA of NY is en ik het net andersom doequote:Op zondag 28 december 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij hebt er niet zo'n last van, verkeerd gokken. Meneer nummer 1.
Ja dat blijft wel een dingetje en is dan gelijk een enorm verschil. De ene of andere kant van NL is niet zo'n groot verschil.quote:Op zondag 28 december 2025 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik baal regelmatig als het weer eens in LA of NY is en ik het net andersom doe
Lijkwitquote:Op zondag 28 december 2025 20:15 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje ik zag je bij Binnenstebuiten
https://ibb.co/sJqR9gSG
quote:
Terwijl je bloedrood zou verwachtenquote:
Da's een van m'n favoriete Youtube kanalenquote:
Had ook gekend.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl je bloedrood zou verwachten
Als hij binnenstebuiten wordt getrokken is dat echt wat er gaat gebeuren hoorquote:
Er is niemand die het aandurft zijn 2 duimen in mijn reet te drukken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij binnenstebuiten wordt getrokken is dat echt wat er gaat gebeuren hoor
Het gaat dan toch niet via je reetquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is niemand die het aandurft zijn 2 duimen in mijn reet te drukken.
Oude dames die de tip geven om brood als laatst te doen, goede tip.quote:
Klopt.quote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij binnenstebuiten wordt getrokken is dat echt wat er gaat gebeuren hoor
quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is niemand die het aandurft zijn 2 duimen in mijn reet te drukken.
Hij doet dit al lang en blijft verrassen doordat hij niet vierkant isquote:Op zondag 28 december 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oude dames die de tip geven om brood als laatst te doen, goede tip.![]()
Die worstjes die hij naar binnen schuift met die grote baard vond ik grappig om te zien.![]()
Toen hij de sandwich wilde gaan eten zaten de oude dames nee te schudden, oftewel, wacht nou met dat brood.![]()
Verder snap ik niet waarom iemand dit doet en best zonde eigenlijk, van het eten en voor je lichaam.
Volgens mij is het ook een bepaalde sliktechniek. En ja maag wordt wel steeds groter als je dit vaak doet. Geen idee waarom hij nog niet vierkant is, misschien kotst hij alles eruit daarna. Geen idee.quote:Op zondag 28 december 2025 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij doet dit al lang en blijft verrassen doordat hij niet vierkant is
Hij eet niet meer kcal per week als verstandig, doet heel heel veel krachttraining (dus verbrandt ook veel); hij eet dus niet 3x per dag + tussendoortjes, maar in de opname weken 1 of 2 keer in die week.,quote:Op zondag 28 december 2025 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een bepaalde sliktechniek. En ja maag wordt wel steeds groter als je dit vaak doet. Geen idee waarom hij nog niet vierkant is, misschien kotst hij alles eruit daarna. Geen idee.
Ah ja, als je goed beweegt dan raak je dat wel weer kwijt. Zeker met krachttraining.quote:Op zondag 28 december 2025 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij eet niet meer kcal per week als verstandig, doet heel heel veel krachttraining (dus verbrandt ook veel); hij eet dus niet 3x per dag + tussendoortjes, maar in de opname weken 1 of 2 keer in die week.,
Dat heb ik opgemaakt uit wat ie deelt in zijn video's.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 20:43 schreef chufi het volgende:
Ik zie regelmatig dit soort eet challenges ... En de meeste mensen zijn niet dik of juist zelfs mager en klein ..
Jij bent gewoon jaloersquote:
quote:
Dat zeg ik,quote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]![]()
twee van die lapjes vlees, en een beetje friet.
heb ik genoeg aan.
en dan eet ik om ervan te genieten. niet om het zo snel mogelijk naar binnen te schuiven.
en dat achterlijke nepstemmetje op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |