Colonel Abraham.quote:Op zondag 28 december 2025 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik Trapped, de Jack Spijkerman-versie.
Is dat met extra lang intro?quote:Op zondag 28 december 2025 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik Trapped, de Jack Spijkerman-versie.
Helaas niet. Ik ben benieuwd wat dit jaar de nummer 1 is daar.quote:Op zondag 28 december 2025 16:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En de Queens ofc! Maar sinds Rebellion (Lies) wil 't niet echt meer vlotten met entries afleveren
Ja, met dit erdoorheen (vanaf 25 seconden):quote:Op zondag 28 december 2025 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat met extra lang intro?
Ik mute niks va de T2000quote:
Ik ook niet, op Bruno Sars naquote:
Dat was een prank van Felix Meurders om Jack te pestenquote:Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, met dit erdoorheen (vanaf 25 seconden):
Bekijk deze YouTube-video
Vannacht rond half 12 Tubular Bellsquote:Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef 4-elements het volgende:
Snap nu wel wat de mensen doormaken die Iron Butterfly niks vinden. Die vind ik dan weer geweldig en duurt voor mij lekker lang.
Ik zou eerst een paar kratten quadrupel moeten leegdrinken wil ik dit vrijwillig aanhorenquote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef alopio het volgende:
Lekker man dit
En voor het mooie een quadrupel er bij opengetrokken
Ik ook.quote:Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik luister nog liever naar S&F dan Bruno Sars
B&Agifjesgenotquote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vannacht rond half 12 Tubular BellsBen benieuwd hoe snel we dan een topic vol posten.
Oeh is die vanavondquote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vannacht rond half 12 Tubular BellsBen benieuwd hoe snel we dan een topic vol posten.
Nice.quote:Op zondag 28 december 2025 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was een prank van Felix Meurders om Jack te pesten
Goed dat je het zegt, wil ik weer even meemaken.quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja nee die post kwam te laat. Bruno is kutquote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eerst een paar kratten quadrupel moeten leegdrinken wil ik dit vrijwillig aanhoren
Zeg wat je wil van Suzan en Freek maar het is veilige middle-of-the-roadmuziek. Dan is het àltijd minder erg dan een artiest/lied die je daadwerkelijk haat.quote:Op zondag 28 december 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik luister nog liever naar S&F dan Bruno Sars
Maar hoe heb je die ooit gehoord dan? Behoorlijk voor je tijd.quote:
Ik haat Suzan&Freek ook daadwerkelijkquote:Op zondag 28 december 2025 16:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zeg wat je wil van Suzan en Freek maar het is veilige middle-of-the-roadmuziek. Dan is het àltijd minder erg dan een artiest/lied die je daadwerkelijk haat.
Maar dan is het geen duet maar een supergroep.quote:Op zondag 28 december 2025 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Heel eerlijk, ik zou nog eerder een duet van S&F samen met S10, Bankzitters en Mart Hoogkamer luisteren dan Bruno Sars
Heeft iemand de records van afgelopen jaren bij gehouden?quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gij afvallige!quote:Op zondag 28 december 2025 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zit intussen in de kerk met stiekem een oortje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |