Goed momentquote:
Noord-Hollandgoden. Maar blijkbaar zitten ze tegenwoordig op veel meer plekken in Nederland.quote:
Doegquote:Op zondag 28 december 2025 16:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
We zijn er weer even vandoor, er moet iemand schaatsen kijken![]()
Dat is op tv. Radio kan nog steeds gewoon aanquote:Op zondag 28 december 2025 16:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
We zijn er weer even vandoor, er moet iemand schaatsen kijken![]()
Ik voel hem nietquote:Op zondag 28 december 2025 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is gewoon een orgasme van 9 minuten
Daar hoorde ie niet thuisquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Geniet ervan! Ik een Coca Colaatje®.quote:
Arriving heeft het uiteindelijk ook gered.quote:Op zondag 28 december 2025 16:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Toen de Snob 2000 nog Top 2000 entries opleverde
(Maar ja dit is Broes dus dat is niet heel moeilijk).
Same, eigenlijk pas sinds z'n passages bij Even Tot Hierquote:Op zondag 28 december 2025 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgend uur,
Ik ben een sucker voor Cox.
Ik heb had pindarotsjes, nu een beetje misselijkquote:
Er zijn twee soorten mensen. Mensen die fan zijn van Bruce Sprinsteen en mensen die hem nog nooit live hebben gezien.quote:Op zondag 28 december 2025 16:29 schreef 4-elements het volgende:
Nee, ik heb het echt geprobeerd, maar ga nooit een groot fan worden van Bruce.
Niet getreurdquote:Op zondag 28 december 2025 16:29 schreef 4-elements het volgende:
Maar als ik dit hoor, heb ik ook weinig behoefte om 'm live te zien...quote:Op zondag 28 december 2025 16:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen. Mensen die fan zijn van Bruce Sprinsteen en mensen die hem nog nooit live hebben gezien.
En de Queens ofc! Maar sinds Rebellion (Lies) wil 't niet echt meer vlotten met entries afleverenquote:Op zondag 28 december 2025 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Arriving heeft het uiteindelijk ook gered.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2025 16:29 schreef 4-elements het volgende:
Heb hem live gezien op Pinkpop. Ik vond er weinig aan. Half uur aangekeken en toen op de camping gaan chillen.quote:Op zondag 28 december 2025 16:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen. Mensen die fan zijn van Bruce Sprinsteen en mensen die hem nog nooit live hebben gezien.
Ik Trapped, de Jack Spijkerman-versie.quote:Op zondag 28 december 2025 16:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds Thunder Road
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |