a kind of magic is nog wat vlakker hoorquote:Op zondag 28 december 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
Dit is toch wel de meest publieksvriendelijke plaat van Queen, lekker veilig zonder echt spannende elementen of teksten
Kom je hier nu ook al met Babi Pambar aanzettenquote:Op zondag 28 december 2025 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
You're my best friend
[ afbeelding ]
WWRY is ook vrij eenvoudigquote:Op zondag 28 december 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
Dit is toch wel de meest publieksvriendelijke plaat van Queen, lekker veilig zonder echt spannende elementen of teksten
quote:Op zondag 28 december 2025 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
You're my best friend
[ afbeelding ]
Ik vind K3 leuker dan sommige dingen die ik al voorbij heb horen komen de afgelopen dagen...quote:
Radio gaga ook wel redelijkquote:Op zondag 28 december 2025 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
a kind of magic is nog wat vlakker hoor
Sorry hoor dat jij geen liefde van je leven hebt waar je graag de hele dag over wil praten en pochenquote:Op zondag 28 december 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je hier nu ook al met Babi Pambar aanzetten
Die heeft wel het meeklap ritmequote:Op zondag 28 december 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WWRY is ook vrij eenvoudig
Ik zet nog liever K3 op dan Bruno Sarsquote:Op zondag 28 december 2025 16:21 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik vind K3 leuker dan sommige dingen die ik al voorbij heb horen komen de afgelopen dagen...
Huh de echte staat er niet in?quote:Op zondag 28 december 2025 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch nog een beetje Ain't no mountain..in de lijst
Doet ze dat ook op andere plekken?quote:Op zondag 28 december 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je hier nu ook al met Babi Pambar aanzetten
Dit jaar eruitgevallenquote:Op zondag 28 december 2025 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh de echte staat er niet in?
Erg jammerlijk!
Overal. Heb je de billboards laatst niet gezien?quote:Op zondag 28 december 2025 16:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doet ze dat ook op andere plekken?
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 16:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doet ze dat ook op andere plekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |