It's better to burn out than to fade away...quote:Op zondag 28 december 2025 15:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij is het cafe uitgezet omdat hij iedereen verweet smakeloos te dansen. Toen hij Iron Maiden man vertelde dat Sonata Arctica de ultieme metalband is kregen ze slaande ruzie en dat was de druppel.
Mexi zong Johnny Reggae terwijl hij door drie man security werd weggedragen. Het was tragisch
Wuuuutquote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit wordt geen Ohh deze,
sorry ik kan me niet herinneren deze eerder gehoord te hebben....
ik doe het haar graag naquote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
de best mogelijke leven
Het is d'r gegund.quote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
de best mogelijke leven
quote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit wordt geen Ohh deze,
sorry ik kan me niet herinneren deze eerder gehoord te hebben....
Lijkt me een beetje eng alleen in een kasteel wonenquote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
de best mogelijke leven
quote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
de best mogelijke leven
Geen kinderen krijgen is wel een genot trouwens (als het eigen keuze is)quote:Op zondag 28 december 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
Enya is een beetje zo'n suffe huisvrouw die vergeten is kinderen te krijgen gaandeweg.
Daarom allemaal kattenquote:Op zondag 28 december 2025 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje eng alleen in een kasteel wonen
En het kinderen maken dan?quote:Op zondag 28 december 2025 15:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen kinderen krijgen is wel een genot trouwens (als het eigen keuze is)
NIcequote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
de best mogelijke leven
duhquote:
Mogelijk zitten er nog middeleeuwse spoken in, wie weet.quote:Op zondag 28 december 2025 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje eng alleen in een kasteel wonen
Helaas, wegbezuinigd.quote:Op zondag 28 december 2025 15:26 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Sail Away leuker. Rail Away ook trouwens.
Rail Away stopt. Kut kabinetquote:Op zondag 28 december 2025 15:26 schreef Fred_B het volgende:
Rail Away Genotquote:Op zondag 28 december 2025 15:26 schreef Fred_B het volgende:
RIP Rail Awayquote:Op zondag 28 december 2025 15:26 schreef Fred_B het volgende:
Is wel de druppel, Nederland zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |