Misschien wordt dit een bomenverzamelinkjequote:Op zondag 28 december 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
@:bomenverzameling heb je even tijd?
quote:Op zondag 28 december 2025 15:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij is het cafe uitgezet omdat hij iedereen verweet smakeloos te dansen. Toen hij Iron Maiden man vertelde dat Sonata Arctica de ultieme metalband is kregen ze slaande ruzie en dat was de druppel.
Mexi zong Johnny Reggae terwijl hij door drie man security werd weggedragen. Het was tragisch
Vergeet niet het schreeuwen door het cafe “Nederland is een smakeloos land” en “al besproken”quote:Op zondag 28 december 2025 15:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij is het cafe uitgezet omdat hij iedereen verweet smakeloos te dansen. Toen hij Iron Maiden man vertelde dat Sonata Arctica de ultieme metalband is kregen ze slaande ruzie en dat was de druppel.
Mexi zong Johnny Reggae terwijl hij door drie man security werd weggedragen. Het was tragisch
De biopic met Timothée Chalamet.quote:Op zondag 28 december 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat deze opeens 341 plaatsen is gestegenHeb ik ergens wat gemist?
Je bent zelf een houten gans op een vensterbankquote:Op zondag 28 december 2025 15:23 schreef UitStraling het volgende:
Mens die deze plaat tof vinden hebben ook bordjes met spreuken op het toilet en een houten gans op de vensterbank.
Puike film wel.quote:Op zondag 28 december 2025 15:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De biopic met Timothée Chalamet.
Ik heb een stenen gans in de tuinquote:Op zondag 28 december 2025 15:23 schreef UitStraling het volgende:
Mens die deze plaat tof vinden hebben ook bordjes met spreuken op het toilet en een houten gans op de vensterbank.
Als het de plaat is die ik vermoed dat het is ben ik het niet met je eensquote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
Straks op #900 goede 'nieuwe' muziek voor de verandering.
Dit wordt geen Ohh deze,quote:Op zondag 28 december 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
@:bomenverzameling heb je even tijd?
Stiekem jaloersquote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
de best mogelijke leven
Speelde hij Enya? Bijzondere keuze welquote:Op zondag 28 december 2025 15:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De biopic met Timothée Chalamet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |