snorkelenquote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij alleen op vakantie of als we naar de sauna gaan.
Ook niet in je geldpakhuis?quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zwem bijna nooit meer. Alleen op een festival in Duitsland waar ik de afgelopen vier jaar ben geweest.
Dit is ook veel beterquote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maakt het niet minder mooi....
Ja, is er dit jaar niet van gekomen. Ben niet echt een strandligger, ben liever bezig, dus wandelen of fietsen.quote:
Wie gaat er dan ook naar buiten? Niks te zoeken daar.quote:
Een paar, ik ga er wel een aantal wassen nu. Maar het bergje broekjes groeit gestaag.quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoeveel broekjes liggen er al op de vloer van huize alopio?
Hmm apartquote:Op zondag 28 december 2025 14:09 schreef Isorden het volgende:
@:Essnhills als ik de Nederlandse Top 40 er op nasla stond trouwens Lisa Stansfield met All Around The World de hele maand Januari op #1
Ah zo. Ja, ik woon twee uur van de kust, maar ik zwem elke week, dus het viel opquote:Op zondag 28 december 2025 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, is er dit jaar niet van gekomen. Ben niet echt een strandligger, ben liever bezig, dus wandelen of fietsen.
Wij gaan gewoon naar Susan en Freekquote:Op zondag 28 december 2025 14:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Een paar, ik ga er wel een aantal wassen nu. Maar het bergje broekjes groeit gestaag.
Al moet ik later dit uur extra broekjes aandoen
Er is menig fokker die dit nu denkt. Is t niet uit ijdelheid dan is t wel uit achterdochtquote:Op zondag 28 december 2025 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
You probably think this song is about you
In een oude zandwinningsgatdinges. Lekker de kater eruit zwemmen in de morgen.quote:
Kijk daar nu al naar uitquote:Op zondag 28 december 2025 14:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon naar Susan en Freek![]()
![]()
die ook veel beter isquote:Op zondag 28 december 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm apart
Heb het meerdere keren opgezocht en kwam altijd op Nothing Compares 2U uit
Kijk nu heel anders tegen je aanquote:Op zondag 28 december 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm apart
quote:Op zondag 28 december 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm apart
Daar wil ik nog niet aan denkenquote:Op zondag 28 december 2025 14:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
![]()
Beetje als die tuin van Bruce.quote:Op zondag 28 december 2025 14:13 schreef ok01 het volgende:
Ik hou er wel van dat Carly Simon het zo geheim houdt
een voorsla dan?quote:Op zondag 28 december 2025 14:09 schreef Isorden het volgende:
@:Essnhills als ik de Nederlandse Top 40 er op nasla stond trouwens Lisa Stansfield met All Around The World de hele maand Januari op #1
Gelukkig komt daarna een godenplaat om de nare smaak van S&F weg te poetsenquote:Op zondag 28 december 2025 14:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
![]()
Hier ook... stuk ijdeler dan vroeger....quote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe ijdel zijn jullie eigenlijk?
Ik ben ijdeler dan ik wil toegeven, denk ik. Anders was ik al lang een ongeschoren joggingbroek bankhanger
Thuis op de bank, nietquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben ijdeler dan ik wil toegeven, denk ik. Anders was ik al lang een ongeschoren joggingbroek bankhanger
Dan moet ik eerst even de definitie van ijdel opzoeken.quote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ja ik hou deze wel gewoon aanquote:
Wie scheert nu zijn joggingboekquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zelfzorg kan een stuk beter en het boeit me niet altijdquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Nothing Compares 2U gewoon all around the world op 1quote:
vroeger had ik nachtmerries dat ik op straat liep en vergeten was iets van wax in mn haar te doen. Tegenwoordig durf ik t op een verloren zondag wel aan. Maar ik prefereer mn lenzen wel zwaar over mn bril uit ijdelheidsredenenquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Nog steeds alle kilo’s kwijt?quote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ook... stuk ijdeler dan vroeger....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |