quote:
idee van haar zeker?quote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
We gaan naar Assen, maar dank voor het advies
Bonte Wever genotquote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
No More Bolero's voor mijquote:Op zondag 28 december 2025 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik in april 1990, toen stond het nog steeds op 1.
Ik was laatst nog in Assen (nouja, Witten), komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan had het meer gehaperdquote:Op zondag 28 december 2025 14:09 schreef MTheBassman het volgende:
Gaat dit nummer over Ruud de Wild trouwens?
Ja, maar ik ben toch slecht met date ideeën, dus ik vind het prima zoquote:
Maakt het niet minder mooi....quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef ok01 het volgende:
Besefte me wel pas laat dat dit een cover is
Maar je woont aan zee?quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zwem bijna nooit meer. Alleen op een festival in Duitsland waar ik de afgelopen vier jaar ben geweest.
Ja toch? Of sanitaire pauze.quote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar die kun je dan eventueel nog mooi skippen als je tijdens de uurwissel even een drankje gaat pakken.
Wij alleen op vakantie of als we naar de sauna gaan.quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zwem bijna nooit meer. Alleen op een festival in Duitsland waar ik de afgelopen vier jaar ben geweest.
Mijn zus woont er, dus ik ben er inmiddels vaak genoeg geweest.quote:Op zondag 28 december 2025 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in Assen (nouja, Witten), komt wel dichtbij zo.
+1quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
Bovenop de dijkjes was die soms nog wel wat frisjes hoorquote:
I know! Was een garpje.quote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iets met een film met Patrick Swayze en Demi Moore
Ik was laatst nog in Appelscha, komt zo toch vrij dichtbij.quote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |