Ja hier kan ik je qua lyrics ook niet mee helpen.quote:
Oh ik vind dat juist heerlijkquote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die gaat bij mij echt op MUTE. Ik kan totaal niet tegen dat overdreven gepiep van Philip Bailey
Hoeft helemaal niet, doen wij ook niet.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer van Suzanfreek dit millennium.
quote:Op zondag 28 december 2025 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
Straks gaat bij mij het broekje ook uit.Ik hoop voor je dat het broekje niet alleen voor het zwembad uitgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2025 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
Straks gaat bij mij het broekje ook uit.Aparte hokjes nemen, anders worden jullie Kardinge uitgegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Maar die kun je dan eventueel nog mooi skippen als je tijdens de uurwissel even een drankje gaat pakken.quote:Op zondag 28 december 2025 14:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die van Pink vind ik anders ook niet best
We gaan naar Assen, maar dank voor het adviesquote:Op zondag 28 december 2025 14:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Aparte hokjes nemen, anders worden jullie Kardinge uitgegooid
Veel plezier!quote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
We gaan naar Assen, maar dank voor het advies
quote:
idee van haar zeker?quote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bonte Wever genotquote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
No More Bolero's voor mijquote:Op zondag 28 december 2025 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik in april 1990, toen stond het nog steeds op 1.
Ik was laatst nog in Assen (nouja, Witten), komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan had het meer gehaperdquote:Op zondag 28 december 2025 14:09 schreef MTheBassman het volgende:
Gaat dit nummer over Ruud de Wild trouwens?
Ja, maar ik ben toch slecht met date ideeën, dus ik vind het prima zoquote:
Maakt het niet minder mooi....quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef ok01 het volgende:
Besefte me wel pas laat dat dit een cover is
Maar je woont aan zee?quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zwem bijna nooit meer. Alleen op een festival in Duitsland waar ik de afgelopen vier jaar ben geweest.
Ja toch? Of sanitaire pauze.quote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar die kun je dan eventueel nog mooi skippen als je tijdens de uurwissel even een drankje gaat pakken.
Wij alleen op vakantie of als we naar de sauna gaan.quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zwem bijna nooit meer. Alleen op een festival in Duitsland waar ik de afgelopen vier jaar ben geweest.
Mijn zus woont er, dus ik ben er inmiddels vaak genoeg geweest.quote:Op zondag 28 december 2025 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in Assen (nouja, Witten), komt wel dichtbij zo.
+1quote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
Bovenop de dijkjes was die soms nog wel wat frisjes hoorquote:
I know! Was een garpje.quote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iets met een film met Patrick Swayze en Demi Moore
Ik was laatst nog in Appelscha, komt zo toch vrij dichtbij.quote:Op zondag 28 december 2025 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |