Een van mijn sterkere eigenschappen. Dat en nutteloze muziekkennisquote:Op zondag 28 december 2025 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed
quote:Op zondag 28 december 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaja, ben alweer terug van de wandel
De post die je wist die ging komen.quote:
En het is bijna januari, komt wel dichtbij zoquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Haalt het niet in vergelijking met mijn geboortenummer
Nothing ComparesDie van mij staat er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crockett's Theme
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die gaat bij mij echt op MUTE. Ik kan totaal niet tegen dat overdreven gepiep van Philip Baileyquote:Op zondag 28 december 2025 13:59 schreef ok01 het volgende:
Ik kom uiteraard wel weer op tijd terug voor Easy Lover om 16:00. hou van autobiografische nummers
Vroeger vond ik dat nummer echt kut, tegenwoordig vind ik hem fantastischquote:
Is pas heul volgend jaarquote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
En het is bijna januari, komt wel dichtbij zo
Stars on 45 hierquote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef Starflyer het volgende:
En de Small Faces met All or Nothing stonden op #1 toen ik geboren werd
quote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet inCrockett's Theme
Ik hou me nog best in dit jaarquote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De post die je wist die ging komen.
true, eerst nog de top 2000...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Veel meer heeft een mens niet nodigquote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Een van mijn sterkere eigenschappen. Dat en nutteloze muziekkennis
Fijn dat je dat nog steeds dacht nadat je me een paar keer op de meet hebt gezienquote:Op zondag 28 december 2025 14:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 2009 je geboortejaar was
Heeft er alleen in 2000 en 2001 in gestaan zie ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |