Afgelopen jaren toen ik ziek was. 1x had ik al kaartje 1x heb ik vrij optimistisch kaartje gekocht maar lukte het toch nog niet helaasquote:
Zegt me niets.quote:
oh ja, natuurlijk. gelukkig gaat het beterquote:Op zondag 28 december 2025 13:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Afgelopen jaren toen ik ziek was. 1x had ik al kaartje 1x heb ik vrij optimistisch kaartje gekocht maar lukte het toch nog niet helaas
Het is een enkele oorbel dit keer.quote:Op zondag 28 december 2025 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geniet van de Earrings in de lijst.
Dit is ook wel een pareltje hoor
volgend jaar mag de witte mannen muziek wel wat worden afgeroomd jaquote:Op zondag 28 december 2025 13:33 schreef Gretzl het volgende:
Volgend jaar mag het aantal Golden Earrings ook wel weer wat worden afgeroomd
tijd voor een dropshotquote:
Je ouders bellen of ze even langs komenquote:
Witte mannen die worden afgeroomd?quote:Op zondag 28 december 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
volgend jaar mag de witte mannen muziek wel wat worden afgeroomd ja
Oorring. Enkelvoudquote:Op zondag 28 december 2025 13:34 schreef ok01 het volgende:
Sinds dood van Kooymans ben ik meer naar de Oorringen gaan luisteren. Wat een prachtnummers hebben ze gemaakt
Ja gisterenquote:Op zondag 28 december 2025 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Is Iron Maiden-man al in het café geweest?
Ja, we gaan met hem inderdaad Vedderquote:
Rob de Nijs en Marco Borsato hebben niet dezelfde fanbase kennelijk.quote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
GE doet het qua bonussen wel een stuk beter dan Rob de Nijs
Al besproken.quote:
Het is dus "al een tijdje" enkelvoudquote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beide is goed, Oorringen werd in 1969 Oorring
Chris Cornell is een betere zangerquote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Eddie Vedder een beetje overschat
Ik kan echt niks met zijn solowerk in de lijst, allemaal een beetje hetzelfde gepiel.quote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Eddie Vedder een beetje overschat
All wounded?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |