minstens??quote:Op zondag 28 december 2025 13:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik kan er van mij wel minstens twee noemen
Da's voor mijn tijd waarschijnlijkquote:Op zondag 28 december 2025 13:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet via Anneke Grönloh die van de trap lazerde?
Gasbel ontploft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Er moet toch ergens iets origineels te vinden zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is alles niet al een keer besproken?
Mijn posts zijn louter origineelquote:Op zondag 28 december 2025 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moet toch ergens iets origineels te vinden zijn.
Origineel van wie?quote:Op zondag 28 december 2025 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moet toch ergens iets origineels te vinden zijn.
Hier ookquote:
Ik kom oorspronkelijk uit Deventer , en ben met de kinderen in Zwollie terechtgekomen .quote:Op zondag 28 december 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het niet wennen en ben weer naar Gelderland gevlucht.
Ik ga voor Original Sin.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gasbel ontploft?Het is allemaal Den Haag z'n schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Nee 15 nummers is prima. Probleem is dat de helft van wat erin staat niet bij zn beste werk hoortquote:Op zondag 28 december 2025 13:27 schreef peaceman het volgende:
Waarom is alles van Broes zo populair.. 4 of 5 was meer dan voldoende geweest
Hij schijnt live heel goed te zijn, daarom moet ik deze middelmaat leuk vinden, of zo.quote:Op zondag 28 december 2025 13:27 schreef peaceman het volgende:
Waarom is alles van Broes zo populair.. 4 of 5 was meer dan voldoende geweest
Iets zonder smaakquote:Op zondag 28 december 2025 13:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij schijnt live heel goed te zijn, daarom moet ik deze middelmaat leuk vinden, of zo.
Niet live gezien.quote:Op zondag 28 december 2025 13:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij schijnt live heel goed te zijn, daarom moet ik deze middelmaat leuk vinden, of zo.
Of Cheap Thrills.quote:Op zondag 28 december 2025 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had ook The Girl You Lost to Cocaine kunnen staan.
Je hebt er stilletjes genoeg van?quote:Op zondag 28 december 2025 13:29 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer stemt mijn familie structureel op elk jaar.
Ik zelf ben er wel een beetje klaar mee of zo.
Of Breathe Me, zo vaak op gestemdquote:Op zondag 28 december 2025 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had ook The Girl You Lost to Cocaine kunnen staan.
Corona-afgelastingen?quote:
Deels denk ik: nou ze zingt het wel goed, mooie uithalen enzoquote:Op zondag 28 december 2025 13:31 schreef Puzzie het volgende:
Je moet er van houden , ik vind het niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |