Je ouders bellen of ze even langs komenquote:
Witte mannen die worden afgeroomd?quote:Op zondag 28 december 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
volgend jaar mag de witte mannen muziek wel wat worden afgeroomd ja
Oorring. Enkelvoudquote:Op zondag 28 december 2025 13:34 schreef ok01 het volgende:
Sinds dood van Kooymans ben ik meer naar de Oorringen gaan luisteren. Wat een prachtnummers hebben ze gemaakt
Ja gisterenquote:Op zondag 28 december 2025 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Is Iron Maiden-man al in het café geweest?
Ja, we gaan met hem inderdaad Vedderquote:
Rob de Nijs en Marco Borsato hebben niet dezelfde fanbase kennelijk.quote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
GE doet het qua bonussen wel een stuk beter dan Rob de Nijs
Al besproken.quote:
Het is dus "al een tijdje" enkelvoudquote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beide is goed, Oorringen werd in 1969 Oorring
Chris Cornell is een betere zangerquote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Eddie Vedder een beetje overschat
Ik kan echt niks met zijn solowerk in de lijst, allemaal een beetje hetzelfde gepiel.quote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Eddie Vedder een beetje overschat
All wounded?quote:
Ik vind Chris ook niet echt bijzonder tbhquote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Chris Cornell is een betere zanger
Al is Eddie zeker niet verkeerd
Beetje koudquote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef peaceman het volgende:
Hoe gaat het met jullie allemaal Vedder?
Ik vond Eddie beter met zijn gitaar.quote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima, net gelucht, straks even naar buiten stukje lopenquote:Op zondag 28 december 2025 13:36 schreef peaceman het volgende:
Hoe gaat het met jullie allemaal Vedder?
Staat wel echt veel te weinig van Chris Cornell in de lijst.quote:Op zondag 28 december 2025 13:37 schreef alopio het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit this setlist | More Eefje de Visser setlistsBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |