Vergeleken met Den Helder is t best dopequote:Op zondag 28 december 2025 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste tien keer dat ik iemand over Amsterdam heb gehoord was het over hoe kut die stad was. Komop, verzin wat origineels.
Her gaat niet om de stad, maar om het lied..quote:Op zondag 28 december 2025 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste tien keer dat ik iemand over Amsterdam heb gehoord was het over hoe kut die stad was. Komop, verzin wat origineels.
Jij krijgt klappenquote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef alopio het volgende:
Ik mag @:Poppejans1.4 niet meer taggen met Muse
104quote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk een liedje die wel leuk is
gifjes genotquote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste nummer van volgend uur is er ook wel weer eentje hoor.
Ik denk dat het nummer er na ook een liedje isquote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste nummer van volgend uur is er ook wel weer eentje hoor.
Ik was eerderquote:
Could be worsequote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
104
-29
Album art Dire Straits - Private Investigations (Albumversie)
Dire Straits
Private Investigations (Albumversie)
Positie 2024: 75
Voor het eerst buiten de Top 100 in het immer smakeloze Nederlandquote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
104
-29
Album art Dire Straits - Private Investigations (Albumversie)
Dire Straits
Private Investigations (Albumversie)
Positie 2024: 75
Dat vraagt om een privé detective in moeilijk vaarwater.quote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk een liedje die wel leuk is
maar wrom zet je dan in de TT dat 104 wel leuk is?quote:
Hysteria en Stockholm Syndrome?quote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Op Absolution staan nog minstens twee betere platen die ook in de lijst zouden moeten staan
Ik doe 'm ook uitquote:
Twijfelgevalletje.quote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat het nummer er na ook een liedje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Liep er van de week weer door die verschrikkelijke drukte, maar met die kerstversiering heeft het allemaal wel wat.quote:Op zondag 28 december 2025 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeleken met Den Helder is t best dope
Private Investigations van Dire Straitsquote:
smaken verschillenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |