Ok, ok.quote:
Nou dit, wat een troepquote:Op zondag 28 december 2025 12:50 schreef alopio het volgende:
Ik ben er nu al klaar mee.
En dan klagen over Lee Towers, nee dit is lekker
Alleen onzekere mensen. En Martin van Waardenberg.quote:Op zondag 28 december 2025 12:50 schreef Gunner het volgende:
In Rotterdam drukken ze nu massaal op mute.
de stad amsterdamquote:
Ik ook..quote:Op zondag 28 december 2025 12:50 schreef Gunner het volgende:
In Rotterdam drukken ze nu massaal op mute.
Dat gehaat op Amsterdam ook.quote:Op zondag 28 december 2025 12:51 schreef alopio het volgende:
Dat gegeil op Amsterdam ook.
Zo romantisch en tof is die stad ook niet meer
Ik krijg altijd spontaan een paniekaanval als ik CS binnenkom.quote:Op zondag 28 december 2025 12:51 schreef alopio het volgende:
Veel plezier! Wij gaan je spottenquote:Op zondag 28 december 2025 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er enigszins vandoorZo af en toe zal ik nog wel eens om de hoek komen.
Tot vanavond ergens, denk ik
Zo, fixedquote:Op zondag 28 december 2025 12:51 schreef alopio het volgende:
Zo romantisch en tof is die stad ook niet meer nooit geweest
Acda en De Munnik.quote:
Dit gaat over hoeren en zeelui en ellende? Zeker geen ophemeling.quote:Op zondag 28 december 2025 12:51 schreef alopio het volgende:
Ik heb een keer een flater geslagen bij een popquiz (met m'n Vlaamse team) door bij het fragment van De Stad Amsterdam Acda en de Munnik in te vullen en niet De Dijk. Niet scherp, en herkende de stem van Huub niet. Terwijl ik zelf alleen vroeger die AdeM had geluisterdquote:Op zondag 28 december 2025 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Origineel van Huub van der Lubbe(-god)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |